• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

help ik loop vast morgen deadline

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitemask

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2015
Hallo iedereen,

Ik heb mij zelf voor het eerst op deze website geregistreerd en ik heb 2-3 erg belangrijke vragen voor mijn project. De deadline voor het project is morgen en ik ben ten einde raad.
Het bestand gaat over de hondensectie van de luchtmacht. Nu heb ik alle werkbladen even verwijderd behalve het werkblad waar het omgaat en dat is het werkblad Vooruitgangsoverzicht!

Wat er moet gebeuren:

- Daarin zie je de Cellen J13, K13 en L13 Zoeken, Herkenning en Melden. Daarin kan je kiezen tussen 5 verschillende keuzen goed, voldoende etc. De bedoeling daarvan is als het een Onvoldoende is dan moet er automatisch een zelfevaluatieformulier komt! Waar je kan invullen wat er onvoldoende is.

Nu is het zo dat ik het bestand niet kan uploaden aangezien het 800kb is. Dat vind ik raar omdat het maar 1 werkblad is. Zou ik het bestand dan kunnen e-mailen naar diegene die mij wilt helpen.
Er staan geen privacygevoelige data in!

Dank u wel alvast voor u hulp.

groetjed

Zover ik weet werkt wetransfer alleen met e-mail adressen.
Mocht dat inderdaad het geval zijn dan kun je het bestand ook (liefst ingepakt in een .zip bestand) uploaden naar (bijv.) TinyUpload

Tijs.

hallo tijs weet u toevallig wat ik moet doen op mijn vraag hierboven of niet/

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik kan je met Excel niet helpen. Ik verwijs naar de hulp die snb heeft aangeboden, zodra hij het Excel bestand (ergens) kan downloaden.
Ik kon je alleen een alternatief voor Wetransfer geven, voor het geval die niet voldoet voor de doeleinden zoals snb die voor ogen stond.

PS: Vergeet niet om de teruggemelde download-link bij TinyUpload (nadat je hebt geupload) te plakken in je volgende posting, anders kan snb je bestand niet downloaden vanaf TinyUpload.

Tijs.

Laatst bewerkt:
in iedergeval bedankt man, maar ik mail het liever naar iemand die wilt helpen dan dat het bestand op internet zet zitten geheime gegevens in.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je meldde:
Er staan geen privacygevoelige data in!
Dat zal dan wel een (stevige) typefout zijn, dan...

Succes met je vraag.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan