help!! ik weet niet welk moederbord!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
ik ga deze of volgende week een pc aanschaffen maar ik weet niet welk moederbord ik moet nemen want ik zat eerst aan de m3a te denken die van asus natuurlijk en ik wil er ook 1 van asus omdat die gewoon het beste zijn:P dus welk moederbord adviseren jullie mij?? hier zijn mij systeem specs wat ik ga kopen een nu geen commetaar op de spullen die ik ga kopen tenzij het nuttig is...:

AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2GHz 2MB AM2 Box
Cooler Master Casefan TLF-S12-ER 120mm, Red LED
Cooler Master Midi Tower Elite 330 ATX No PSU (zwart-zilver)
Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL4.0 Tw. Pro
LC Power Powersupply LC-6550 550W
Samsung 320GB SATA300 16MB, HD321KJ
Samsung DVD-/+/RAM SH-S203P 20x/20x/12x LS Bulk (zwart)
XFX Videokaart PCI-e GeForce 8800GT XT 512MB 2xDVI/HDCP

en ik ben van plan er mee te gaan gamen:P en ik had ook nog reviews gelezen over die m3a moederbord ( niet de mvp-deluxe) dat het gwn een om het maar zo te zeggen "CRAP" mobo is..

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

greetz,

merijntjuh

die van bluray is zeker goed!, als die te duur is kan je deze nemen.

en dit is misschien een nuttige tip om geld te besparen.
waarom neem je de AMD 6400 en niet de AMD 6000?
ik heb een 6000 en die draait nu op 3210 dus nog sneller dan de 6400.
je clockt hem heel makkelijk over, echter merk ik geen groot verschil.
ik gebruik de stock koeler en arctic silver 5 als koelpasta.

overclocken ga ik niet anders had ik inderdaad wel een 6000+ genomen of een 5200+ ofzo maar ik vin het wel best een iets snellere die wel prestatie winst heeft:P

maar bedankt alvast en ik ben er nu ook uit dat ik een m2n-sli ga nemen en niet die m2n-e sli want die is namelijk was slechter:P

mgv,

merijntjuh

bedankt voor je hulp

ik zag nu de m2n32 voorbij komen maar de een zegt dat hij iets sneller is de ander zegt dat hij weer heel veel sneller is en er is er ook een dat die totaal geen verstandige keus is dat je niet zoveel meer krijgt ten opzichte van de normale m2n-sli:confused: dus welke moet ik nu hebben:S

Laatst bewerkt door een moderator:
m2n32

sorry dat ik dit niet in 1 keer had gevraagd maar weet iemand of de "M2N32-sli deluxe" pci-1 2.0 heeft (de x16 sloten (videosloten)) want op asus .com staat alleen dat de normale pci-e sloten 2.0 (2.2 om precies te zijn...) zijn dus daarom d8 ik dat misschien de videosloten dat ook waren want dat wil ik zeker weten anders zou ik een ander moederbord of videokaart moeten aanschaffen...

mgv,

merijntjuh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan