HELP! Ik word gek van de keuze uit telefoons!

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoortje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2014
Berichten
1
Hallo,

Mijn huidige telefoon is een Xperia x10 mini (afmetingen 88 x 52 x 16 mm), maar hierop kan ik geen whatsapp zetten om de een of andere onverklaarbare reden, gezeik met updaten/gmailaccount koppelen lukt niet. Al van alles geprobeerd, hij zit onder de krassen en is al bijna 5 jaar oud dus vind ik het tijd voor een nieuwe!
Op dit moment betaal ik ca. 15 euro per maand prepaid.

Dit is wat ik wil:
- een telefoon die in mijn broekzak past
- batterij moet lang meegaan (dat ik hem niet elke dag hoef op te laden)
- whatsapp
- prijs: nieuw niet duurder is dan 100 euro los + 4 euro simyo abo 100min/sms OF niet duurder is dan 20 euro per maand icm een abonnement
- muziek op luisteren
- Wifi
- touchscreen

En verder:
- YouTube is ook wel handig
- liefst zo krasvrij en stootbestendig mogelijk, aangezien ik nogal onhandig ben en niet zo zuinig met mijn spullen omga :p

Hoe vind ik een mobiel die niet een koelkastformaat heeft, niet al te gedateerd is zodat ik wel gewoon de nieuwste androidversie erop kan draaien, voor deze prijs?
 
Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Duur van de batterij is sterk afhankelijk van de apps die je er op laat draaien en het gebruik daarvan.
Via deze link is er keus genoeg tot een prijsklasse van 125 euro wat betreft simlockvrije toestellen. Jouw prepaid kaartje moet daarin gewoon werken. Zelf ben ik zeer tevreden met mijn Samsung S3.
 
Laatst bewerkt:
Neem een Samsung Galaxy Ace.
Al heb je bij tele2 een mooi abonnement van maar 27,75 500min/sms en 500mb voor een heuze Galaxy S4!
 
http://www.hollandsnieuwe.nl/abonne...oneDevicePath=phoneDevice&_requestid=2024494n.

stevige aansluitkosten, maar goede provider (ikzelf zit er al 3 jaar, is dus uit eigen ervaring). goed toestel, abbo voor minder dan 20 euro, voldoet aan bijna al je eisen.


maar qua accu zul je toch echt elke dag een lader nodig hebben. ik zelf ken geen enkele telefoon die het twee dagen uithoud op een accu (smartphones dan, en die chinese 6400mah telt niet).
en persoonlijk kan ik ook niet voorstellen dat dit een probleem is, snachts heb je toch altijd wel ergens een stopcontact vrij? en overdag als ie een keer leeg is dan is er vast ook wel een te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan