Ik hoop dat iemand me helpen kan, ik heb sinds kort een nieuwe grafische kaart gekocht de geforce 7600 gt pci express deze wil ik gebruiken met 2 schermen type hp lp2065 nu heb ik alles aangesloten en ik krijg allemaal vreemde streepjes vooral in stukken waar plaatjes staan ook als ik iets van het ene naar het andere scherm wil schuiven dan krijg ik het over mijn hele browser bijvoorbeeld.
ik heb alees geprobeerd nieuwe drivers kan ik niet vinden ik heb windows opnieuw geinstaleerd kortom ben de weg kwijt.
hoe heet dit probleem wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen please help me mijn dank zal groot zijn.
monitoren zijn 2 maanden oud en de kaart is 2 dagen oud alles draait op een amd 3500+.
zie het plaatje dan kan je zien wat ik bedoel het ziet er echt niet uit.

ik heb alees geprobeerd nieuwe drivers kan ik niet vinden ik heb windows opnieuw geinstaleerd kortom ben de weg kwijt.
hoe heet dit probleem wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen please help me mijn dank zal groot zijn.
monitoren zijn 2 maanden oud en de kaart is 2 dagen oud alles draait op een amd 3500+.
zie het plaatje dan kan je zien wat ik bedoel het ziet er echt niet uit.