Help! Ik zit vast in Far Cry 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzz

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
35
Hoi,

Ik speel sinds 2 weken Far Cry 2.. En nu ben ik dus aangekomen bij een Save House/Plaatsje genaamd Gako Falls.. Ik ben het van achtere genaderd (dus omhoog geklommen vanuit de bergen en niet de hangbrug over gelopen) iedereen afgemaakt, het Save House unlocked... En tot zo ver ging het goed..
Toen was ik dus waarschijnlijk iets te nieuwsschierig en ben ik naar rechts gelopen (gezien vanuit de richting waar ik aankwam) en belandde ik in een stukje dat lager lag als al het andere.. Nu heb ik dus aan 3 kanten berg (ongeveer in het spel man hoogte) om me heen waar ik niet op of uit kan klimmen en de andere kant is open maar dat is zo hoog dat als ik daar van af spring ik dood ben...:eek:

Ik vertik het eigenlijk een beetje om over nieuw te beginnen omdat ik er al ongeveer 10 uur gameplay op heb zitten..

Dus als iemand ook maar iets weet wat ik kan proberen.. ZEG HET ALSJEBLIEFT!:thumb:

Owjaaa.. Ook niet zo'n slimme actie van mij, ik had het spel opgeslagen terwijl ik daar stond.. Toen wist ik nog niet dat ik der niet uitkon.. & ik moest stoppen omdat ik ff moest eten:eek:..

Alvast bedankt!!


Neuzz
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is zijn er meerdere saved games, dus pak de vorige game die gesaved is. Ben je wel wat gameplay kwijt, maar niet alles..
 
Jaaa. daar heb ik ook al aan gedacht.. Maar ik heb telkens als ik het spel op ging slaan, het vorige overgeschreven.. Dus als ik nu bij saved games kijk krijg ik er maar eentjes die ik kan laden...:eek:
 
Volgens mij zit je in een oneindige ruimte.
Cheat oneindig leven, en spring van die plek af waar je het over had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan