help, Installatie lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellowpoint

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
74
Hallo,

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met het volgende installatieprobleem.
Ik heb op de laptop 4 partities. op C alleen os XP pro en office. Erg veel(12gb). Te weinig voor fsx + addons.
Vanwege de ruimte wil ik fsx op D plaatsen maar dat gaat op een aparte manier. Ten eerst geeft het bij de installatie aan dat het niet direct op de rootfolder kan installeren. Als ik dan een map maak(bijv game) en ik installeer daarin gaat het goed en het werkt ook. Ik begrijp niet dat je op C automatisch naar program files gaat en een map krijgt met de naam van Fsx en op D krijg je direct de uitgepakte map met alle mapjes en onderdelen, die ik dus in Game heb laten plaatsen.
Maar nu komt het, als ik SP1 wil installeren geeft het uiteindelijk aan dat de installatie geslaagd is maar uiteindelijk werkt FSX niet meer. Het kan bestanden niet meer vinden en laden. Er komt dan een fout 1607 runtime.......... melding. gegoogled maar ik snap er niets van.
Als ik kijk op D is er dus een map Game(oorspronkelijk Fsx), die ik zelf had gemaakt met de geinstalleerde bestanden. Nu SP1 ook is geinstalleerd is er een nieuw map op D bijgekomen met de naam van FSX waar ook een hoop bestanden in zit. SP1 word niet geinstalleerd in Game maar gewoon in D geplaatst, in een nieuwe eigengemaakte map FSX.Het word dus niet geintergreerd in FSx.
Er is geen mogelijkheid om SP1 via een scherm naar de juiste map te sturen. De enige keuze die je hebt is uitvoeren.
Kan iemand mij helpen om deze problemen op te lossen en de boel kompleet op Partitie D te installeren?

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan