Help! Installatie problemen. (Asus recovery dvd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burned

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hallo iedereen,

Ik heb een laptop en had besloten om er windows 7 op te zetten, dit beviel mij helemaal niks omdat er dingen waren die niet werkten.

Het laptopmerk is asus en dus had ik zo'n vista recovery DVD, Ik had deze DVD in mijn laptop gedaan, toen ging hij van de asus recovery DVD opstarten. Ik moest kiezen of ik hem naar 1 of meerdere partitie's wilde recoveren, had ik gekozen om mijn hardeschijf in 2 delen te splitten. Dan moest ik uiteindelijk op de "finish" knop drukken, toen kwam er iets in beeld en dat ging laden van 0 tot 100%. Toen dat klaar was, kreeg ik gewoon een lege vista achtergrond, en de cd speler maakte een hoop herrie (Het leek net alsof hij probeerde de dvd opnieuw te lezen, en dat het dan halverwege faalde.) Ik weet dat hij uiteindelijk hoort te vragen voor de driver DVD, maar dat komt er nooit van. Tot dat ik zelf mijn CD speler open doe. Dan doe ik de driver DVD erin, en zegt hij dat hij drivers installeerd, maar uiteindelijk reboot de laptop, en krijg ik windows vista in het engels. (zonder enige drivers)

Het is zo verwarend dat ik zelf niet echt een idee heb hoe ik het moet uitleggen. In het kort denk ik dat het is dat hij gewoon niet goed installeert.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Heb je misschien bij de toetsenbord instellingen gekozen voor een Nederlands toetsenbord ? (dat komt vrijwel nooit voor, maar qwerty)
Of Engels voor je installatie.
Begin opnieuw, en kies voor toetsenbord Amerikaans-Engels, en de rest Nederlands.
Als dat nog gaat, ik heb eens ergens gelezen dat die keus maar eenmalig te maken is.

Nee die vraag krijg ik helemaal niet eens, als het goed is is het de bedoeling dat ik nederlands kan selecteren op 1 punt, maar ook dat komt helemaal niet voor in de installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan