Help installatie xp/Longhorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

icf207

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
ik heb geprobeerd om over mijn xp Nederlands Longhorn te plaatsen. Engels Dit resulteerde in een error na installatie van een nieuwe xp proffecional Engels krijg ik bij mijn Longhorn prof de zelfde fout toch is dit een upgrade voor xp prof , moet ik bijvoorbeeld nu eerst alle bestaande schijf patities verwijderen en volledig nieuw patitioneren om deze upgrade te kunnen aanvoeren. Ik weet echt niet wat ik aan het doen ben geloof ik. maar wil gewoon naar de engelse versie omdat daar de bestaande problemen in xp niet voorkomen zo als in de nederlandse. ik heb dus xp 2005 prof en longhorn prof engels, heeft iemand een idee?.

Ik reageer niet snel zoals ik nu reageer, maar ik ontkom er niet aan om zo te reageren als ik jouw tekstregel lees :

Ik weet echt niet wat ik aan het doen ben geloof ik

ga dan in vredesnaam geen besturingsprogramma installeren dat nog niet eens op de markt is !!!!

Format C: en daarna gewoon Prof erop !

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik dan iets gekocht wat bij u nog niet bekend is maar ik vertel geen onzin.

Waar heb je het over ? Op welke illegale planeet heb je Longhorn gekocht ?

Info

Laatst bewerkt:
ik wil je desnoods mijn legale nummers wel geven om te laten zien wat ik bedoel de registratie nummers van de xp 2005 en de bijgeleverde longhorn hebben een officieel nummer. maar weet inmiddels wat er loos is mijn moederbord heeft 4x AGP/S en longhorn maakt gebruik van overlay dat gaat niet goed met mijn mobo dus koop ik die nu nieuw, Met dank aan zd net.

en reageren voor niets heb ik liever niet dit schept verwarring ik schrok van uw opmerking. en zal niet gauw terug komen met serieuze vragen.

Mijn welgemeende excuses als ik je beledigd heb, maar waar ik erg nieuwsgierig naar ben is WAAR je WANNEER WELKE versie van Longhorn hebt gekocht. (Retail / OEM....?)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225

Info

Hij of zij zal een Beta tester zijn !?Maar dan hoef je toch niet te kopen?

Geplaatst door gast0225

Info

Nu weet ik zeker, dat de longhorn zeker op de Amerikaanse markt te verkrijgen is, en dit al sedert de 19° eeuw. Dit is namelijk een koe, maar of dat die programma's kan maken ?

dus maw. het OS longhorn is niet in de handel verkrijgbaar.

DUS WAAR IS HIJ NU TE KOOP

Microsoft voltooit 64-bits versie Windows XP.

Microsoft is klaar met servicepack 1 voor Windows Server 2003 en de 64-bits edities van Windows Server 2003 en Windows XP Professional.
De ontwikkeling van deze producten is afgerond, de finale code vrijgegeven. Het servicepack voor Windows 2003 zal binnenkort via MSDN, het Microsoft netwerk voor Developers, en ook via de Microsoft website beschikbaar komen. Het gaat voorlopig alleen om de Engelse en Duitse versie.

De 64-bits edities zijn nieuw en zullen net als alle andere producten via de partners van Microsoft hun weg naar de klanten moeten vinden. Eind april verwacht Microsoft deze in de winkels te kunnen hebben.

Servicepack 1 voor Windows Server 2003 richt zich vooral op het vergemakkelijken van de beveiliging van de server en daaraan gekoppeld, updatemanagement. Een belangrijke nieuwe functies is de van de van Windows XP SP2 bekende Windows Firewall, die echter op Windows 2003 Server wel standaard uitgeschakeld wordt.

Andere noviteiten zijn de Post-Setup Security Updates (PSSU) die tussen installatie en de eerste gang naar Windows Update alle inkomend verkeer voor de server laat blokkeren door de Windows Firewall en de Security Configuration Wizard (SCW) die de beveiliging aanpast aan de rol van de server.

Anders dan het servicepack voor Windows 2003 zijn de 64-bits edities van Windows 2003 Server en Windows XP Professional totaal nieuwe producten. Vooral de populariteit van de 64-bits AMD-processoren onder consumenten heeft Microsoft doen besluiten toch een volwaardige 64-bits editie van Windows XP Professional te ontwikkelen.

In tegenstelling tot eerdere berichten zal er echter van deze eerste 64-bits editie nog geen Nederlandse versie verschijnen, daarvoor zal de liefhebber moeten wachten op Windows Longhorn.

Bron: webwereld.nl

Geplaatst op 31 Mar 2005 12:11 door Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan