Help! Internet doet het niet meer na (of met) virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
87
Hallo,

Ik heb gisteren voor mijn logitech webcam wat drivers geinstalleerd. Na een paar uur viel het internet, nou eigelijk niet want ik had gewoon verbinding, maar ik als ik internet opstarte kwam de melding dat er geen internet is. Heb wat zitten zoeken want heb wel vaker virussen gehad, maar AVG free kon niks vinden. Toen ben ik maar na het bestand van logitech gegaan om deze te verwijderen. Maar deze gaf de melding dat ik geen toestemming had. Ik heb al heel lang een heel handig progammatje op mijn pc staan, ik weet niet of ik dat hier mag vermelden maar het heet "Unlocker" en deze kan geblokkeerde dingen vrijgeven. Ik deed dus unlocker op die map en wat bleek hij had allemaal dingen in die map gezet, bijv Explore.exe enzo. In de logitech map zaten 2 afzonderlijke mappen, 1 kon ik met unlocker zo verwijderen maar die andere waren processen die bezig waren (bijv de explorer.exe) heb deze ook verwijderd en hij zou hem bij de volgende opstarting die services stoppen. Heeft hij netjes gedaan en zover ik wist zaten er geen virussen meer op, behalve dan nog een andere driver voor een andere webcam maar die heb ik ook gewoon met unlocker verwijderd. (zelfde verhaal zaten ook ineens bestanden bij van Explorer.exe etc). Verder gaf hij bij die ene opstarting een melding dat hij iets in temp niet kon opstarten ofzo.

Maarja het probleem is nu dat ik niet weet of er nog virussen opzitten en het grootste probleem is dat internet het niet meer doet, hij doet het wel en geeft de melding dat ik ben verbonden (Lokaal EN internet) maar bij opstarting doet hij het niet, en als oplossing staat er iets met de proxyinstellingen maar ik heb daar geen verstand van. Alle andere pc's/laptops in zelfde huis doen het wel, bijv deze waar ik nu op typ..

Heeft iemand raad?
Alle tips en trucs zijn welkom!

Alvast bedankt,
Stefann
 
Laat maar :)

Het is opgelost, ik kwam erachter dat er gewoon geen virussen meer opzaten en MoH online het wel deed. Dusss proxyinstellingen, heb internet explorer opgestard. Extra -> Internetopties -> Verbindingen -> Lan instellingen en daar stond proxy-instellingen aangevinkt. Heb deze uit gedaan en klaar hij deed het :D!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan