Sinds kort heb ik problemen met Internet Explorer. Bij sommige adressen geeft hij geen problemen zoals deze site en google. Andere adressen, zoals www.hotmail.com geven een blanco pagina met onderin een gereed melding.
De site van Microsoft geeft geen problemen totdat ik bijvoorbeeld Interntet Explorer wil downloaden om opnieuw te installeren. Als ik op de link klik gebeurt er niets.
Dit probleem heb ik op meerder sites.
Ik heb Internet Explorer al een keer opnieuw geinstalleerd (gedownload via een ander computer) echter zonder resultaat.
Via Spyware Doctor mijn computer diverse keren gescand, zonder resultaat.
Ik heb voor een aantal weken terug wel last gehad van virussen en spyware, echter zover ik weet heb ik alles kunnen verwijderen met Kaspersky en Spyware doctor.
Kan iemand mij verder helpen???
De site van Microsoft geeft geen problemen totdat ik bijvoorbeeld Interntet Explorer wil downloaden om opnieuw te installeren. Als ik op de link klik gebeurt er niets.
Dit probleem heb ik op meerder sites.
Ik heb Internet Explorer al een keer opnieuw geinstalleerd (gedownload via een ander computer) echter zonder resultaat.
Via Spyware Doctor mijn computer diverse keren gescand, zonder resultaat.
Ik heb voor een aantal weken terug wel last gehad van virussen en spyware, echter zover ik weet heb ik alles kunnen verwijderen met Kaspersky en Spyware doctor.
Kan iemand mij verder helpen???