Hallo,
Ik heb een AC Ryan Playon hd 2, 500 gb.
Deze mediaspeler gebruik ik alleen om films mee te kijken of muziek te luisteren.
Hij is ook niet verbonden met een netwerk.
Nu zat ik zondag een film te kijken en ineens kreeg ik een io melding.
Hierop volgde de melding dat de harde schijf geformatteerd moest worden.
Dit heb ik niet gedaan.
De mediaspeler uitgezet en toen ik hem weer aandeed kon ik al mijn bestanden niet meer zien.
De mediaspeler aan de laptop gekoppeld en daar zag ik alle bestanden,
alles gekopieerd naar een externe harde schijf.
De volgende morgen de mediaspeler aangezet en ik zag alles weer. Kon zelfs dezelfde film zonder problemen of meldingen afkijken.
'S avonds een andere film willen kijken en ineens weer die io melding.
Nu wel de harde schijf geformatteerd. Alles was weg?!?!
Ik zag niks meer toen ik de mediaspeler aandeed.
De film op een usbstick gezet en zonder problemen via de mediaspeler kunnen kijken.
Vanmorgen de mediaspeler aangezet en alle bestanden stonden er weer op!?!?!?!, terwijl ik gisteravond de schijf had geformatteerd.
Erg vreemd. Een film uitgezocht en gaan kijken, weer die io melding, weer een keuze om te formatteren, nu niet gedaan, film op usb en kijken zonder problemen.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en vooral HOE ik het op kan lossen.
Ik ben niet zo heel handig met computers enzo dus heel graag eventuele oplossingen in Jip en Janneke taal!
Alvast bedankt en groetjes Tis
Ik heb een AC Ryan Playon hd 2, 500 gb.
Deze mediaspeler gebruik ik alleen om films mee te kijken of muziek te luisteren.
Hij is ook niet verbonden met een netwerk.
Nu zat ik zondag een film te kijken en ineens kreeg ik een io melding.
Hierop volgde de melding dat de harde schijf geformatteerd moest worden.
Dit heb ik niet gedaan.
De mediaspeler uitgezet en toen ik hem weer aandeed kon ik al mijn bestanden niet meer zien.
De mediaspeler aan de laptop gekoppeld en daar zag ik alle bestanden,
alles gekopieerd naar een externe harde schijf.
De volgende morgen de mediaspeler aangezet en ik zag alles weer. Kon zelfs dezelfde film zonder problemen of meldingen afkijken.
'S avonds een andere film willen kijken en ineens weer die io melding.
Nu wel de harde schijf geformatteerd. Alles was weg?!?!
Ik zag niks meer toen ik de mediaspeler aandeed.
De film op een usbstick gezet en zonder problemen via de mediaspeler kunnen kijken.
Vanmorgen de mediaspeler aangezet en alle bestanden stonden er weer op!?!?!?!, terwijl ik gisteravond de schijf had geformatteerd.
Erg vreemd. Een film uitgezocht en gaan kijken, weer die io melding, weer een keuze om te formatteren, nu niet gedaan, film op usb en kijken zonder problemen.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en vooral HOE ik het op kan lossen.
Ik ben niet zo heel handig met computers enzo dus heel graag eventuele oplossingen in Jip en Janneke taal!
Alvast bedankt en groetjes Tis
Laatst bewerkt: