help is dit een goede laptop voor een beetje gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerhelper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
hoi dit is de laptop http://www.staples.nl/pcs-notebooks...se-14-4-15-6/notebook-pavilion-g6-1345ed?r=rh ik wil deze spellen er mee spellen en af en toe een beetje office gebruiken

spel 1 Minimum systeemeisen:
- Windows XP/ Vista/ 7.
- 2 GHz processor, Intel of AMD.
- 1 GB RAM.
- 1 GB vrije hardeschijfruimte.
- 256 MB VRAM, NVIDIA GeForce 6500 serie, ATI Radeon X850, S3 Chrome 430 GT.
spel 2 Windows XP/Vista/7
- Dual of Quad Core CPU met minstens 2.2 GHz
- 2 GB RAM
- Grafische kaart met minstens 512 MB geheugen (GeForce GTS 250 of beter, ATI Radeon HD4850 of beter)
- DirectX 9 compatibele geluidskaart
- DirectX 9.0
- Minstens 1 GB vrije ruimte op de harde schijf
- CD-ROM / DVD-ROM

GROETJES EN hoop op jullie hoop

De processor is helaas niet krachtig genoeg om deze spellen te kunnen spelen. De videokaart is ook niet zo snel, ondanks dat deze wel DirectX 11 ondersteunt.

heel simpel nee wil je gamen op een notebook/laptop dan mag je het viervoudige van wat die laptop kost betalen
de laptop heeft niet eens een losse videokaart dit word allemaal door de onboard kaart in de cpu geregeld
en die is wat betreft grafische capaciteiten zwak!

zelfs voor een desktop pc is 300 euro niet genoeg om games die zulke eisen nodig hebben vlekkeloos te kunnen spelen...

Laatst bewerkt:
Deze laptop is niet geschikt voor jouw eisen. Deze wel. Dat is het goedkoopste wat aan jouw eisen voldoet. Sowieso is die HP ook een slechte laptop. Ik heb deze (ietsje duurdere variant) ook gehad en dat was een grote ramp.

Laatst bewerkt:
@bassie9
er zit een GeForce GT 610M videokaart in die lapotp die is zwakker dan een GTS250 of HD4850...
je zou spel 1 misschien net kunnen spelen...

@firestorm
Ik ben niet goed op de hoogte van videokaarten. Ik dacht dat deze videokaart goed was. Domme ik:P!

@TS/firestorm
Is dit een optie?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan