Help! iTunes installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabeth

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met het installeren van iTunes. Een tijdje geleden kreeg ik steeds foutmeldingen bij het installeren van een update voor iTunes. Toen dacht ik: ik verwijder alles van iTunes en Quicktime enz. en dan installeer ik iTunes opnieuw.
Als ik echter de nieuwste versie van iTunes probeer te installeren, krijg ik telkens de foutmelding:

Installer heeft niet de juiste rechten om het bestand C:\ProgramData\{93E26451-CD9A-43A5-A2FA-C42392EA001}\x64\DIFxAPI.dll te kunnen wijzigen.

Ik heb de programma's Bonjour, Quicktime, iTunes, Apple Software Update, Apple Mobile Device Support en Apple Application Support geprobeerd te verwijderen met Windows Installer Cleanup Utility en via het configuratiescherm.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om iTunes weer op mijn computer te krijgen!

Bedankt voor je reactie. Maar weet je ook hoe ik dit op kan lossen?

Kijk ten eerste even of die map bestaat die jij zojuist hebt genoemd (geen idee als die bestaat :P). Dan kunnen we even verder kijken.

Ik heb het bestand gevonden. Als ik het wil openen krijg ik de melding:

U probeert een bestand van het volgende type te openen: Toepassingsuitbreiding (.dll).

Dergelijke bestanden worden door het besturingssysteem en diverse programma's gebruikt. Het bewerken of wijzigen van deze bestanden kan schadelijke gevolgen voor uw systeem hebben.

Klik op Openen met als u het bestand toch wilt openen.

Nee, rechtermuisknop op die map waar dat bestand in staat, in jouw geval denk ik dat je dat bij ProgramData moet doen. En dan Eigenschappen --> Tabblad beveiliging --> en zelf ff naar keus invullen

Ik heb het geprobeerd maar bij de installatie krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.. :confused:

Uiteraard voer jij de setup uit in Admin rechten?

Nee uitvoeren als admin .. Rechtermuisknop @setup file en Uitvoeren als admin.

Heb/had je dit toevallig ook bij een oudere versie van iTunes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan