Help kan deze Processor deze Koeler aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freekie1178

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Hallo allemaal,

Ik ben van plan deze pc te gaan kopen: https://www.csl-computer.com/shop/2/product_info.php?products_id=2442&cPath=5_75 Uit Duitsland komt die ik zat eens te kijken op een andere site of die processor wel goed was enzo. Nou die was kennelijk wel goed maar er stond bij die site onderaan: Wij raden aan altijd 450 Watt of meer te gebruiken bij al onze processors. Nou zo als je zit (als je de link opent) staat er bij specificaties 400 Watt Silent-Netzteil. Mijn vraag is kan die processor dat wel aan met de Koeler ik bedoel dalijk speel ik Left for Dead 2 en dan ~~BOEM~~ en valt me PC uit en dan is die dus doorgebrand, moet ik een betere koeler kopen. Ik denk zelf van niet anders zat die er wel bij toch? Is het ECHT nodig? Graag zo snel mogelijk hulp.

Met vriendelijke groet,

Freek

Laatst bewerkt:
Je moet de koeler en voeding niet door elkaar halen he :p
Als die winkel dat zo aanbied, mag je er van uitgaan dat het gewoon goed werkt.
Zoniet..dan garantie.

Sorry voor het door elkaar halen

Nou kijk zo bied die winkel het bij volgens mij IEDERE pc aan maar volgens mij heb ik zelf gevonden op de officiële site van Nvidia dat het wel kan kijk hier maar http://www.nvidia.co.uk/object/product_geforce_gt_240_uk.html en dan bij tab: Specifications en dan helemaal rechts onderaan staat alles uitgelegt en:

THERMAL AND POWER SPECS:
Maximum GPU Tempurature (in C) 105
Maximum Graphics Card Power (W) 69
Minimum System Power Requirement (W) 300

Als het goed is is staat daar MINIMUM 300 WATT en die MAXIMUM graphics card power 69 WATT samen 369 WATT toch? Dus dan zou het makkelijk moeten kunnen right? De koeler is toch degene voor de Nvidia kaart en de voeding voor de PC zelf? De NETZEIL in het duits is toch de Koeler? Maar volgens mij is het allemaal geen punt als je even de site bekijkt dan zie je het.

Met vriendelijke groet,

Freek

Netzeil hetzelfde als koeler???
Netdeel,of tewel de voeding!!

En ehhh, niet een echte game pc hoor.
Zeer matig systeempje met niet echt alleen maar A-merk onderdelen.

Ja maar nu heb ik dus nog steeds de vraag kan die computer wel samen met de videokaart die er in zit? Dat ik Left for Dead 2 doe en hij crashed ja of nee of waar moet ik op letten? Het is inderdaad geen geweldige game PC maar qua Graphic card is die goed en 4 GB werkgeheugen is genoeg en de processor is gewoon goed genoeg. Maar kan het nou ofniet?

Mvg Freek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan