Help, kan niet meer inloggen op een bepaalde site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Utopiaa

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Ik heb jullie hulp nodig bij het oplossen van een probleem.
We hebben meerdere accounts bij een bepaalde game. Dit mag in dit geval, indien ze gekoppeld zijn, en dat zijn ze.
Vanochtend kon een van ons nog inloggen maar ergens in de loop van de ochtend niet meer. Later probeerde ik vanaf mijn pc in te loggen op mijn account en dat lukte ook niet meer. Geen enkele account kon inloggen (vanaf meerdere pcs niet).
Verschillende browsers geprobeerd, geen succes.
contact opgenomen met game admins, die gaven aan dat van hun kant alles in orde was en dat er geen probleem zou moeten zijn met het inloggen.
geprobeerd via een proxy server in te loggen. Dat lukt wel, echter dat is niet toegestaan in het spel. Betekent denk ik dus dat mijn ip adres op de een of andere manier wordt geblokkeerd. Maar door wat?

Een hele tijd lang hadden wij op de inlogpagina wel links boven een popup venster die vast zat aan de site (dus niet wegklikbaar). Dit hadden wij via alle pc's en browsers.
Nu zit die pop up niet er niet meer.

wat er gebeurt is wanneer wij naam en wachtwoord activeren (staat standaard opgeslagen in browser) lijkt hij door te willen linken, maar komt toch terug op de inlogpagina.

we hebben alle cookies en cache gewist, Java geupdate, overige updates ook gedaan, malware controle gedaan enz., maar omdat het op meerdere pc's hetzelfde probleem is, denk ik niet dat het aan die dingen ligt, maar aan het ip adres.

We kunnen verder wel op andere (game)sites inloggen, enkel niet op die van dit spel.

Heeft iemand een idee, hoe dit probleem is ontstaan, en vooral hoe dit op te lossen is?
Ik weet wel wat van pc's af, maar niet superveel, dus graag een duidelijke uitleg wat ik kan doen om het op te lossen.

alvast bedankt voor jullie hulp :)

Laatst bewerkt:
Hallo,

is het niet mogelijk om je ip te wijzigen o.a. d.m.v. de stekker van je router uit te trekken en na 5 minuten terug in te steken of heb je een statisch ip adres van uit je provider?

Gr. Jan

ik heb een modem van kpn. is een modem een router? of heb ik dan een statisch ip adres? ik snap die termen niet...

wat is een modem/router? kijk hier effe.

Een ip adres is een "internet adres" bestaande uit een reeks getallen

bv. 83.134.182.245.

dat adres wordt toegewezen door je provider(leverancier van internet)
Bij sommige providers heb je een vast of statisch adres(duurdere)
en bij sommige providers heb je geen statisch adres(goedkoper)

As je nu de stekker uittrekt van je modem en na enkele minuten er terug spanning opsteekt krijgt je modem een ip-adres adres toegewezen.
dit kan ip adres kan je checken door naar deze site te gaan.(ip information)
Controleer je ip adres voor en na,zo zul je gauw zien of het adres veranderd is en heb je misschien een oplossing voor je probleem.

Hoop dat het een beetje duidelijk is en als je nog iets niet begrijpt, geef dan maar een gil.

Gr. Jan

Laatst bewerkt:
Ik heb een Experiabox met een vast IP adres. het aan en uitzetten had ik al geprobeerd maar gaf geen verschil helaas. Ik heb ook een ping naar die site uitgevoerd waar ik niet kan inloggen. die ping werkt. Ik kan die site openen enkel niet inloggen op mijn account.

Hopelijk heb je nog meer suggesties? :o

Meer suggesties heb ik niet,maar ik vermoed dat er een ban op je ip staat.Admin zegt van niet maar ja.....
Misschien heb je een laptop waar het spel op staat en zo zou ik proberen om op een netwerk te geraken van de buren of weet ik veel zodat je op die manier een ander ip adres hebt.Als je dan kan inloggen is dit toch het bewijs dat er een ban op je ip staat aan de server zijde.

Succes

ik heb helaas geen mogelijkheid om via een andere ip te werken. de game admins blijven volhouden dat er van hun kant uit geen probleem aanwezig is.

kan het ook niet door een virus/malware of iets anders geblokt zijn? ik heb wel een malware scan gedaan die een en ander verwijderd heeft, maar dat bracht geen resultaten verder.

Heb net een Hijackthis log gemaakt. Kun je daar wat mee?

Met die log kan ik niets doen maar aangezien je via een proxy server toch kan inloggen ,wijst dit toch op een ban van je ip.

Gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan