Help!! Kan nix meer installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnos

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
106
In eerste instantie was de vraag:

Hoe zorg ik er voor dat ik via mijn externe harde schijf progamma's kan installeren omdat mijn C schijf maar 3.00 gig heeft.
Toen is me geadviezeert om te converteren ofzo? Maar er gebeurde nix en ineens werd er in de chat gezegt van je kan beter naja zo vatte ik het op.
Uitvoer, regedit en dan naar Softwar/Windows/CurentVersion. En dat ik dan Progam file wat er achter stond van C, D moest maken en dan werd alles voortaan geinstalleert vanaf de externe harde schijf.
Nu heb ik dus in de lijst met register staan wat ik verandert heb:
CommonFilesDir erachter staat: C/:progam Files
ProgamFilesDir, idem
En bij MediaPath staat het ook maar volgesmij stond dat er al.

Ojaa systeemherstel al gedaan maar had dat nog niet eerder gedaan dus heeft niet gewerkt. Ik heb ook geen cd van windows xp ofzo.

Nu kan ik dus niks meer installeren word gezegt kan geen verbinding krijgen tot de netwerk locatie C:/ProgamFiles\.

Mijn vragen:
Hoe kan ik er voor zorge dat weer dinge kan installeren?
Als dat is opgelost.
Hoe zorg ik er voor dat ik dus wel met mijn externe harde schijf progamma's kan installeren. En dan wel de goeie mogelijk heid aub.
 
Laatst bewerkt:
C:\Program Files\Common Files

Niet .... C:/Program Files\Common Files

verander dat eerst weer...
 
Gewoon bij het installeren van een nieuw programma niet de standaard-instellingen accepteren, maar even kiezen voor aangepaste installatie en zelf aangegeven waar je het hebben wilt!
 
reactie

Bij msn gaat dat niet, ik heb nu 200 mb over en dat is precies wat me C schijf nodig heb, Als ik msn nu installeer gaat hij automaties op de c schijf!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan