Help Kan Pc Niet afsluiten en kan uitvoeren niet vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pagir

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Goeiendag,

Paar dagen heb ik dit probleem ik kan pc niet afsluiten ik kan alleen afmelden en kan uitvoeren niet vinden in menu start ik heb windows xp Home en als ik Ctrl Alt Del druk kom dit text te voorschijn X Taakbeheer is uitgeschakelt door de systeembeheerder. terwijl ik de beheerder ben van de pc? wie kan me helpen met oplossen.:(

Bijlagen

• Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    68 KB · Weergaven: 73
  • 1.jpg
    1.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 70
Zoals de melding al zegt, is taakbeheer uitgeschakeld door de systeembeheerder, oftewel de administrator.
Als jij de enige bent, kan het ook wel een virus zijn.
Ik zou dus je computer even op virussen scannen:thumb:

Ja ik ben de enige die aangemeld is. ik heb virussen verwijdert via Avg Antivirus 7.5 maar het help niet ik krijg nog steeds de zelfde probleem ? maar als ik gast inschakelt daar werkt alles goed.( uitvoeren, taakbeheer is te zien en doet het gwn Bij Gast.

Uitvoeren kun je aanvinken in de geavanceerde eigenschappen van het menu start.

En probeer deze fix voor taakbeheer, downloaden, dubbelklikken en toestemming geven.

dat lukt ook niet er komt van als op uitvoeren drukt (Het bewerken van bestand van het register is uitgeschakeld door de systeembeheerder en uitvoeren kan ik ook niet vinden in geavanceerde eigenschappen van het menu start.

Zou maar eens een Hijackthis log op Nucia plaatsen, denk dat er iets goed fout zit.

Of start op in veilige modus als administrator en ga naar accountbeheer, geef dat account van jezelf beperkte mogelijkheden, en daarna weer als computerbeheerder.

ik heb dat ook geprobeert nog steeds dezelfde ik heb me Hijackthis log op Nucia geplaatsen.

ik heb dat ook geprobeert nog steeds dezelfde ik heb me Hijackthis log op Nucia geplaatsen.

Je had je Hijackthis log op Helpmij geplaatst. Die topic heb ik inmiddels gesloten. Helpmij kijkt geen Hijackthis logjes meer na.

Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Je moet je wel even registreren daar, maar dat is net als op Helpmij gratis en eenmalig.

Tja, dan werkt het ook niet, de regels met "missing file" kunnen sowieso weg.
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1 :)

Mijn PC werkt weer optimaal dank voor de info..:thumb:

heeej,

Ik zit nu met het zelfde probleem als jij, zou jij misschien uit kunnen leggen hoe ik dit probleem kan oplossen, krijg dezelfde berichten als jou als ik "taakbeheer"wil openen en "uitvoeren" staat niet meer in menu-start.

Ik krijg ook de melding "bewerken van register is uitgeschakeld door de systeembeheerder".

Ik ben de systeem beheerder, ik zag dat het bij jou is opgelost en hoop dat jij mij ook wilt helpen.

Bij voorbaat dank,

Groetjes, Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan