help kan windows niet installeren drivers kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

martins2

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
hi allemaal. ik heb een fijitsu siemens amilo la 1703 laptop. met 160gb hd nu het probleem mijn harde schijf is kapot ik heb nu een nieuwe lege harde schijf maar ik heb geen recovery cd en ben dus alle drivers kwijt. nu lukt het niet om windows 7 te installeren hoe zet ik de drivers op deze lege schijf?? wat zijn de belangrijke drivers om windows te kunnen installeren? ik snap er echt helemaal niks meer van. heb wel drivers van de fijitsu siemens site gehaald maar soms vraagt windows deze te installeren klik ik de bestanden op usb aan en lukt dus niet. windows blijft vasthangen in de installatie en automatisch opstarten na installeren bestanden doet hij ook niet. er zat windows vista op maar ook die kon ik niet installeren en heb er toch liever windows 7 op.
iemand die me kan helpen???

Ik ga ervaan uit dat je tijdelijk een LAN kabel gebruikt. Dan zal het voldoende zijn om de drivers van de netwerkkaart installeren. Maar heb je een Windows 7 schijf om Windows te kunnen installeren?

ja ik heb wel een lan kabel maar heb ik daar dan iets aan??? want windows start niet op hij loopt vast bij het installeren. ik heb windows van orginele cd op een usb

dit is het probleem niet hij begint wel met de instalatie maar als hij echter zegt dat de computer opnieuw moet opstarten gebeurt er niks meer als ik dan de laptop uitzet en weer aan gaan hij verder maar vervolgens gebeurt er niks en ik neem aan dat mijn laptop drivers nodig heeft aangezien er totaal geen drivers op de nieuwe harddisk staan

denk niet dat dat het probleem is, win7 installeerd zelf de drivers, daarna kun je drivers die niet gevonden zijn zelf nog installeren.
win7 herstart de pc diverse malen ,Zit de HD wel goed aangesloten

ja formateren lukt inmiddels heb ik windows 7 aan het draaien heel vaag maar toen ik de oplader van de laptop eruit haalde installeerde hij wel verder en draait nu windows alleen met heel erg veel problemen. zo word mn laptop heel heet. ik kan geen andere drivers installeren hij blijft in elke setup van elk programma wat ik ook maar probeer hangen en de setup doet dus niks meer dat geld voor setup van drivers maar ook setup voor winzip. audio werkt niet word niet herkend en driver ervan installeren werkt ook niet. ik snap er niks meer van. ook zit er een 160 gb hd in maar hij geeft 100 gb aan waarvan 88 nog beschikbaar.

ook blijft windows verkenner steeds hangen en loopt alles gewoon steeds vast als ik de laptop wil uitschakelen bijft hij bij afsluiten ook hangen.

Heb je misschien een hardware probleem? Een hete laptop betekend meestal problemen. Kijk eens of de fan nog draait...

Het beste is gewoon vista of xp erop zetten,ja liever heb je windows 7 maar zijn de drivers niet voor aanwezig.
hier de drivers voor je laptop:
http://nl.fujitsu.com/support/downloads.html even type la 1703 navigeren.

Problemen die je nu hebt kun je zoeken bij hitte probleem en driver probleem.
Als je de laptop omdraaid kun je dmv 4 schroefjes de ventilator schoonmaken,kijk eens of er een bal stof voor de uitgang zit.de fan zelf zit vast met 2 schroefjes en is zo omhoog te klappen zodat je zeker weet dat het geen hitte probleem meer is.

ja nou dat heb ik al gedaan zit geen stof ofzo deze van maak ik wel vaker schoon dus dat is het probleem niet. zal ik dan toch alleen op vista kunnen draaien? want word er nu wel echt gek van alleen probleem standaard stond er vista home basic op maar daar heb ik geen cd of wat dan ook van

Kun je er een downloaden en achter op je laptop het windows produkt code opschrijven en hiermee de versie legaal maken door je eigen produktcode in te vullen.(moet je wel de exacte downloaden bijv:windows vista home basic 32 bits).
dan op de fujitsu site alle drivers installeren voor vista.
dan gaat dat wel goed komen denk ik.

ok maar ik kan alleen een engelse versie vinden voor dl. of kan ik daar dan gewoon een language pack over zetten??

ja dankje. maar helaas had ik die ook geprobeerd maar de torrent is dood. tenminste bij mij download hij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan