help!! kei vast me pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeri90

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb een probleem met mijn pc!
Als ik bezig ben met ienterneten gaat me pc na een tijdje vast zitte ik bedoel dan stopt alles muis beweegt niet niets!!
:( kei raar en als ik hem uit zet en dan weer aan dan laat hij erg traag en kans is groot dat ie tijdens het laden weer vast blijf zitte!
ik heb al windows vervange helpt niet :(

help aub

Temperaturen geven warmte aan, dus de temperaturen van je processor, moederbord en videokaart. Waarschijnlijk zitten je koelers helemaal vol met stof en vuil en wordt de boel niet goed meer gekoeld. Dan wordt de pc te warm en krijg je deze problemen.

Temperaturen geven warmte aan, dus de temperaturen van je processor, moederbord en videokaart. Waarschijnlijk zitten je koelers helemaal vol met stof en vuil en wordt de boel niet goed meer gekoeld. Dan wordt de pc te warm en krijg je deze problemen.

ik heb een laptop , met een ventilator (koeler) heb nie zo veel verstand van dus :)
kan ik hem dan zo shoon maken zonder open temaken of moet ik hem open maken?

MVG

Dat had je niet gezegd. dat het over een laptop ging...
Maar goed, ook daarin kan het veel te warm worden, maar dat schoonmaken is een stuk minder eenvoudig.

Heb je ook trouwens alle nieuwe drivers geinstalleerd?

Dat had je niet gezegd. dat het over een laptop ging...
Maar goed, ook daarin kan het veel te warm worden, maar dat schoonmaken is een stuk minder eenvoudig.

Heb je ook trouwens alle nieuwe drivers geinstalleerd?

de drivers heb ik allemaal van de cd die ik bij de laptop kreeg

Hoe is de conditie van de Harde Schijf. Is die haast vol of kan die gedefragmenteerd zijn geraakt? Doe ook eens een schijfcontrole Maak de map met tijdelijke internetbestanden eens leeg via het menu van de browser. Je hebt altijd nieuwe versies nodig van invoegtoepassingen zoals Java, DirectX, Flashplayer en wat je ook maar gebruikt. Na lange tijd zal het register erg veel fouten bevatten. Je kunt een programma gebruiken om het van ongeldige waarden te ontdoen. Kijk ook eens bij Systeem in het Configuratiescherm en ga op de tab Hardware naar Apparaatbeheer. Klap de items in de lijst uit met de plustekens en kijk of er een vraagteken of uitroepteken bij apparaten staat. Die apparaten werken niet goed of er zijn problemen mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan