Help! Krijg contacts.txt niet geimporteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Hallo,

Ik ben gewisseld van werkgever en heb toen mijn adressen geexporteerd naar een contacts.txt file. Ik krijg deze echter niet thuis in mijn outlook geimporteerd! Heeft iemand een idee?

Thanks!

Dennis.

In de eerste plaats: Ik denk niet dat je ex-werkgever er blij mee is dat je zijn contacts meeneemt, maar dat off-topic.

Wat je kunt doen is nieuwe contacts aanmaken, die exporteren, en dan verschilanalyse doen met het contacts.txt bestand dat je nog hebt liggen.

contacts.txt overeenkomstig aanpassen, en dan opnieuw proberen te importeren.

Succes,

Tijs.

He Tijs!

BEdnakt voor je snelle reactie!

Het was mijn prive mapje, no worries! Bedankt, maar je eindigt met het importeren van contacts.txt. En dat is nou juist wat ik niet kan...enig idee?

Groeten,

Dennis.

Kijk, wat ik bedoel is het volgende:

Maak 'nog een contacts.txt, maar dan vanuit je nieuwe pc/werkgever (noem die contacts_new.txt)
Vergelijk contacts_new.txt met contacts.txt (in kladblok), en zoek de verschillen in opmaak.

Pas dan contacts.txt aan naar de juiste opmaak en probeer daarna opnieuw om contacts.txt te importeren.

Eventueel als test eerst uitzoeken hoe je contacts_new.txt succesvol kunt importeren. Wellicht heb je eerder ergens een werkwijze-fout gemaakt, zodat je daarvan wat opsteekt en het daarna met contacts.txt ook lukt, zonder dat je contacts.txt hoeft te 'verbouwen'.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan