HELP! krijg email instellingen niet voorelkaar HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanders Zee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen ben ik eigenaar van een Samsung JET.
Een erg mooi toestel moet ik zeggen, maar ik krijg mijn email instellingen niet voorelkaar :(.
Ík kan emails versturen, maar niet ontvangen.
Ik krijg tijdens het ophalen/downloaden van nieuwe berichten de volgend melding:
"Ongeldig wachtwoord of ID."
Weet helemaal niet wat hij daarmee bedoeld!
Misschien een van jullie wel???

Wachtwoord en gebruikersnaam zijn identiek aan die van de email server, welke ik heb ontvangen.

(uitgaande)
SMPT server: Telefoonprovider
SMPT poort: 25

(inkomende)
POP3 server: Email server
POP3 poort: 110

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want emails zijn voor mij een bron van inkomsten namelijk.

Groet Sander

Hoi!

De oplossing voor jou probleem is waarschijnlijk dat je poort 995 moet gebruiken voor inkomende mail.

Ik enkele dagen geleden een samsung i8910 hd aangeschaft en heb nu ongeveer hetzelfde probleem, alleen is het bij mij andersom. Ik kan wel email ontvangen maar als ik email wil versturen blijft het in de outbox in de wachtrij staan.
Ik heb als server: smpt.live.com en ik heb poorten 25 en 587 geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand hier een oplossing voor?

Hallo,
Ik sluit mij bij jullie probleem aan. Ik heb een simlock- en abonnementsvrije samsung jet gekocht, en daar mijn Rabomobiel simkaart ingezet. Momenteel zit ik aan de andere kant van de wereld maar ik zou hier toch ook mijn e-mail op de jet moeten kunnen ontvangen. Ik heb mijn e-mail account bij Ziggo, maar het goed instellen van het verzenden en ontvangen van e-mail wil maar niet lukken. Zou fijn zijn als iemand de juiste instellingenn voor mij wist.
mvrgr. Kanyarat.

Ik sluit me hier dus ook bij aan want ik heb een Star S5230 en heb ook Ziggo. Geen flauw idee hoe ik dit moet instellen.

Dan sluit ik de rij.

Topic stamt uit 2009 en is niet actueel meer en een ieder die hetzelfde probleem heeft een eigen topic openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan