Help krijg mijn administrator account niet terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

zinaa87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2011
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem en hoop dat iemand van jullie me kan helpen!
Het gaat om mijn administrator account die is weg en die ik maar niet terug kan krijgen, heb zelf al een aantal dingen uitgeprobeert maar helaas..

Nou wil ik et ff uitleggen misschien dat iemand me begrijpt want heb beschik zelf niet echt veel kennis over computers..

Ik kan geen account meer aan maken want dan krijg ik een balkje te zien waarop staat:
geef een administrator wachtwoord en klik vervolgens op JA maar ik kan nergens me wachtwoord intypen en krijg de JA ook niet te zien alleen de NEE.. dus je word als et ware gewoon doorverwezen naar de NEE!!

Alles wat ik wil downloaden kan niet want dat moet allemaal via de administrator account .. ik heb zelf een windows 7

Ik hoop dat je een beetje begrijp wat ik bedoel en dat je me der bij kan helpen

mvg Noraaa

heb je onlangs iets geïnstalleerd, zo ja: zet dan een herstelpunt terug(als je om een wachtwoord word gevraagd doe het dan via de installatie-dvd)

Hoi,
welkom op Helpmij
zelf denk ik dat je een virus o.i.d. hebt opgelopen
Kijk eens of het probleem er ook is als je in de veilige modus start (meestal F8 trommelen tijdens de boot).

heb je onlangs iets geïnstalleerd, zo ja: zet dan een herstelpunt terug(als je om een wachtwoord word gevraagd doe het dan via de installatie-dvd)

nee ik heb niets ingestalleerd .. en hoe kom ik aan zo een cd?

Hoi,
welkom op Helpmij
zelf denk ik dat je een virus o.i.d. hebt opgelopen
Kijk eens of het probleem er ook is als je in de veilige modus start (meestal F8 trommelen tijdens de boot).

Sorry ik begrijp je niet zo goed? :o wat bedoel je preciess

Start de pc opnieuw op en trommel zo lang op de F8 toets tot je uiteindelijk in de veilige modus terechtkomt. Kijk dan of je die problemen nog hebt.
Probeer vanuit de veilige modus eens een nieuw account aan te maken met beheerdersrechten.

Start de pc opnieuw op en trommel zo lang op de F8 toets tot je uiteindelijk in de veilige modus terechtkomt. Kijk dan of je die problemen nog hebt.
Probeer vanuit de veilige modus eens een nieuw account aan te maken met beheerdersrechten.

YESSSS I loveeee you:love:

ik heb ook al mijn documenten terugggg pffff

echt hartstikkkkeeee bedankt :o

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan