Help krijg Rar bestand niet werkende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just D

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
Berichten
5
Aangezien ik helemaal nieuw hiermee ben zal het antwoord wel voor de hand liggen
De situatie:
Ik heb het spel FM 2007 via torrent gedownload. Nu hij eindelijk klaar is blijken het 39 delen te zijn in rar formaat, bij het uitpakken worden dit mds of mdf files..:confused:
Ik snap er werkelijk helemaal niks van dus ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik lekker een spelletje kan spelen

:D

Alvast bedankt!
 
een mds file is met alcohol120% gemaakt.
Je kan deze file dus branden zodat je je spel kan spelen.
Wat je ook kan doen is de file mounten.
Je moet dan een virtuele dvd speler aanmaken en daarmee lees je je de file in.
Klinkt moeilijk maar is makkelijk.
Google maar eens op mounten.
dan heb je aardig wat hits
 
Je hebt inderdaad 2 keuzes:

1) Image ( mds bestand ) branden en dan kiezen in Nero voor Image branden naar schijf.

2) Een virtuele speler aanmaken, en dan image gebruiken.
Dit kan bijv met Alcohol 120%, PowerISO of Deamon Tools.
Alledrie makkeljkje programma's.
 
Ik ben inmiddels een stukje verder.. maar nog niet waar ik moet zijn

Ik heb via Daemon het spel kunnen instaleren.. maar bij het opstarten vraagt hij nu om de cd

Hoe los ik dit op?

Jullie zijn overigens zeer snel :thumb:
 
Daar heb je een Nocd crack voor nodig, maar aangezien ( huisregels ) ik je geen link mag geven een tip

Gewoon bij google intyppen Fifa 2007 + Nocd.Krijg je hits genoeg.

p.s. snel genoeg antwoord :p
 
Met het zoeken op google krijg ik alleen forums waar ze het stellig afkeuren om zo'n no cd crack te gebruiken. Na wat pluizen hier op helpmij.nl kwam ik een soortgelijke vraag tegen over de vorige editie van Football Manager:
Hoi medenetters,

ik wil ook graag Football Manager spelen en heb daartoe FM gedownload van het net. Maar ik snap het niet echt hoe verder, het is een RAR bestand en hij doet het gewoon niet als ik er op klik, dan kom ik in een ander map waar er weer andere dingetjes staan . Verder heb ik nog een hele vage beschrijving erbij gekregen [zie hieronder]...Echt, ik hoop dat jullie mij verder kunnne helpen in deze, want k wil echt van start gaan met FM. Dit staat er in de readme text bij de download:


Step 1: Unpack the rar. file.

Step 2: Download Daemon Tools v3.47 and mount the mdf. file, install the game.

Step 3: Patch the game with the patch file that comes with the download.

Step 4: Download Anti-Blaxx v.1.17, patch Anti-Blaxx with the crack included in this download.

Step 5: Open Anti-Blaxx, right-click tray icon, choose 'Settings'. Locate the directory of your Daemon Tools .exe file and set it under 'Daemons Tools'.

Step 6: Click the 'First-Game' tab, under 'Game' locate the Football Manager .exe ( fm.exe ). Set protection to SecuRom 7.

Step 7: When prompted to, enter the name you want for this game ( FM 2006? ).

Step 8: Mount the .mds file into Daemon Tools.

Step 9: Right-click Anti-Blaxx tray icon and choose Run game -> FM 2006. Enjoy

Nou dacht ik dus, dat deze opzet misschien ook zou werken omdat dit ook met daemon opgelost moest worden..
maar goed dan kom ik bij step 3 en verder dan dat kom ik niet,

ben ik op het goede pad, of slaat het werkelijk nergens op wat ik nu aan het doen ben:(
 
Nee, dat lukt niet want je hebt de patch nodig, die jij niet hebt.
En, een patch voor een oudere versie werkt vaak niet ( bijna nooit ) bij een nieuwere versie.

Er zijn grofweg 2 maniere om een game te spelen zonder cd:

- Met een No cd/dvd crack. Dat is bijna altijd een .exe bestand, wat je moet vervangen door het originele.
- Met een No cd.dvd image. Dat is een image, die je dan mount.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan