HELP, Laptop gaat niet meer aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LimeToezz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2010
Hallo mede-forumser's

Ik heb een Toshiba Satalite T130.

Sinds kort heb ik op een andere laptop mij
accu oplader gebruikt.

Sindsdien als ik op mijn eigen laptop wil. Gaat er wel een lichtje
van de accu branden. Maar gaat de laptop zelf niet meer aan.

Er is ook niks doorgebrand of etc.

Weet misschien 1 van jullie wat het probleem zou kunnen zijn.
En wat ik het beste kan doen?

Bij voorbaat Bedankt!

Hoi

Welkom op Helpmij.nl

je kan niet zomaar ongestraft je accu-oplader/netstroomadapter op een andere laptop gebruiken/aansluiten. Dat heb je dan nu ondervonden en hoe constateer jij of er niks is doorgebrand? Wat ik je alleen kan zeggen laat er ff een vakman naar kijken want van hieruit kunnen we je daar niet bij helpen ben ik bang.
Succes.

Ik heb bijna hetzelfde probleem, d.w.z. Ik heb een Packard Bell EasyNote LJ65 die niet meer wil opstarten, hij zit in de netstroom en heb de kabel niet voor een andere laptop gebruikt. WAT MOET IK DOEN?!

Mod edit

@Roos91: Welkom op Helpmij.nl

Op dit forum is het niet de bedoeling(lees:toegestaan)om in te breken in een topic van een ander.
Je kunt dit topic op de achtergrond volgen en kijken of evt oplossingen ook voor jou gelden.Zo nee, dan voor jezelf een nieuw topic openen.

ik heb ook ongeveer hetzelfde gehad

probeer eens om je accu eruit te halen en hem met zo'n speciale luchtspray in te spuiten
als het goed is en je accu is aangbrand dan word het spul helemaal bruin als er niks aan de hand is dan blijft het wit als het wit is dan kun je hem een dagje ff laten afkoelen probeer nu weer op te starten :cool: en als het dan niet lukt moet je er een prof naar laten kijken want vanaf hier kan ik er niks aan doen als je nog bij je moeder woont ofzo of opjezelf woont maakt niet uit :o volgens de wet moet je allwisk verzekerd zijn dus krijg je nog de helft vergoed dat is toch handig (vergeet niet te claimen bij je verzekeringsmaaatschapij :p ) ik hoop dat je hier wat aan hebt

speciale luchtspray in te spuiten
als je nog bij je moeder woont ofzo of opjezelf woont maakt niet uit :o volgens de wet moet je allwisk verzekerd zijn dus krijg je nog de helft vergoed dat is toch handig

Welke spray??

En waar gaat die verzekering over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan