Help! laptop start op maar scherm blijft zwart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

laureyv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2013
Hallo. Ik heb een probleem met mijn laptop (hp compaq). Afgelopen maandag startte ik mijn laptop op maar het scherm ging niet aan en bleef zwart. Twee weken geleden was dit ook al gebeurd. Ik heb toen mijn laptop uitgedaan en daarna weer aan en hij deed het weer. Opgelucht dat ik was! Maar nu overkwam mij dit weer en dit keer bleef het scherm op zwart nadat ik m voor de derde keer had opgestart. Net weer even geprobeerd maar het scherm blijft nog steeds zwart, ook het toetsenbord reageert nergens meer op. Bij het opstarten gaan de lichtjes van het toetsenbord wel aan (hoofdletter&numlock) maar daarna weer uit. Weet iemand misschien waaraan het zou kunnen liggen? (Ik hoop dat het niet aan het moederbord ligt). Oja, ik heb ook nog geprobeerd om via een kabel de laptop op een ander scherm aan te sluiten maar dit zonder resultaat.
Heel erg bedankt alvast!

(Weet iemand hoeveel een reparatie zou gaan kosten?)

doe het volgende eens

haal de batterij uit de laptop.
haal een van de ram latjes uit een van de ram banken.

voer de netstroom in start de laptop op en kijk wat hij doet.
indien nog geen resultaat, verplaats het ramlatje naar een andere ram bank en dan probeer je nog eens met de andere ram lat.

Hoi,

Heb je vraag even naar de laptop sectie verplaatst lijk mij daar even beter thuis te horen

En misschien handig om je oplossing even te vermelden;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan