Help!! Ligt mijn probleem aan mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hallo,

Ik heb laatst voor mijn computer een nieuwe videokaart gekocht, een Sapphire Radeon HD3650 AGP als vervanging voor mijn GeForce 6200. Aangezien de Sapphire alleen maar 2 DVI aansluitingen heeft en mijn monitor (een Targa Visionary 19-3) een VGA, heb ik er zo'n stekkertje tussen zitten. Met de GeForce heb ik nooit problemen gehad, maar sinds ik de Sapphire erin heb gestopt, valt het signaal van de monitor weg zodra ik iets anders doe dan mijnenveger.
Wie kan mij vertellen of dit aan de nieuwe videokaart ligt, of waar het anders aan kan liggen?
Ik zou heel graag een antwoord willen!

IK denk terug naar de winkel gaan en die oude terugstoppen. Koop dan een betere Geforce videokaart. Ik had hetzelfde als jou. Nu heb ik maar die oude weer.

Edit: Nog een gelukkig nieuw jaar en beste wensen

Ik heb hem 2ehands gekocht, dus is er nog een andere oplossing??

Jij ook een gelukkig nieuw jaar!!

Misschien ligt het daar aan. Dat hij 2de hands is?! Maar het kan ook dat er een knik in dat tussenstukje zit. Maar ik wou geen tussenstukje kopen. XD

Heb je de andere dvi poort al geprobeerd?
Laatste nieuwe drivers geinstalleerd?

Ik zal de andere DVI poort even proberen.
Windows update vindt geen nieuwere drivers en de site van ati geeft een foutmelding als ik nieuwe drivers zoek.

Oja, kan het probleem ook opgelost worden door er een grotere voeding in te zetten? De videokaart heeft namelijk een actieve koeling, waardoor hij ook op de voeding aangesloten is. Heb nu namelijk een 250W (lijkt me niet heel veel)

Laatst bewerkt:
UPDATE:: Na een paar instellingen te hebben veranderd in het Catalyst Control Center zijn de problemen verholpen!! :D
Iedereen bedankt voor het meedenken! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan