Help me a.u.b..!! Computer blijft vastlopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anneloes1994

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Het is nu al minstens een maand aan de gang en ik word er gek van! Mijn computer loopt steeds vast. De ene keer na 10 minuten en de andere keer na een kortere of langere tijd. Ik baal er echt verschrikkelijk van aangezien ik mijn computer gewoon nodig heb voor school enzo... Van een computer die niet eens een jaar oud is verwacht je dat die gewoon fatsoenlijk werkt. Als die vastloopt is het scherm bijvoorbeeld helemaal blauw gestreept(Donker en lichtblauw) en ik hoor dan bijvoorbeeld nog gewoon de geluiden van msn uit men boxen komen... Eerst dacht ik dat het aan het beeldscherm lag.. maar met een nieuwe loopt die nog steeds vast.. HELP!!

Hi,
als je een een onboard video gebruikt kan daar wel een probleem zitten. Als dat zo is zou de aanschaf van een losse grafische kaart met uitschakeling van de onboard video iets moeten doen.

Echter, als de pc nog geen jaar oud is: naar de leverancier ermee.

Laatst bewerkt:
Dankje :d Ik denk dat ik en gewoon even laat nakijken bij de winkel...Ik ga er maar niet zelf aanzitten want ik heb er totaal geen verstand van :confused:

Een goed idee, en zeker NIET vertellen aan de leverancier dat je al het 1 en ander geprobeerd heb, ze zijn daar helemaal niet happig op en schuiven dan snel de schuld in je eigen schoenen, gewoon terug in de doos stoppen, bon erbij en terug brengen.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan