Help me! Alsjeblieft! Ik wil zo graag weer op mijn r4!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefantjuuuuu

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Hoi allemaal. Ik ben Stefan, ik ben 12 jaar en ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb hulp nodig met mijn R4. Als ik mijn R4 opstart is het onderste scherm helemaal wit, het bovenste ook, maar daar staat een kaartje met een zwarte rand en daar staat in:

?
MENU​

Ik heb waarschijnlijk met de bestanden liggen rommelen. Want toen de R4 het nog deed en ik wilde hem opstarten, stond er: System date error! Please check NDS system date.. Dus ik wilde de nieuwste software erin zetten. Doen startte ik de R4 opnieuw op, en toen kreeg ik dat plaatje met ? MENU..

Kan iemand me helpen, want me pa wordt woedend als ie erachter komt dat we 60 euro kwijt zijn. (60 euro ja, 32 GB kaartje)

Hallo,
Maak je geen zorgen over de 32gb kaart daar is niks mis mee.
Ik denk dat je de nieuwe firmware moet downloaden volgensmij versie 1.20 als je niet weet hoe het moet moet je even vertellen welke nintendo ds je hebt en welke r4 kaart.

Als het alleen het 32gb kaartje is waar je je druk om maakt, daar is niks mis mee. Zo'n kaartje kan je ook in je telefoon stoppen ofzo. Die 60 euro is echt niet weggegooid. Mocht die R4 het echt nooit meer doen dan kan je dat kaartje gewoon op marktplaats verkopen voor rond de 50 euro zonder veel gezeik. Die 10 euro is dan jammer... :(

je kunt inderdaat beter verkopen zelfs als je fimewire verzie update heeft geen nut dat had ik ook had de nieuwste 2 en daar werkte het niet mee maar ik had een 4 gigabyte

hoi

ik had dat ook, tenminste zoiets.
heb je nog dat trim, moonshel enz.???
dat moet je ff bewaren, alle spellen wissen en dan dat trim, moonshell etc. er weer op zetten.
misschien helpt het?
bij mij hielp het...
ben ongeveer van je zelfde leeftjid en ben ook nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan