Help me bij kiezen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kero55

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Ik ben opzoek naar een nieuwe pc..
Kon het zelf niet vinden,, dus ben meteen hier gekomen :D

Me budget is maximaal; 500EU (incl btw)

Ik wil spellen op kunnen draaien,
(cof,land of death,crysis, etc etc)

Hebben jullie nog iets leuks gezien of kunnen jullie mij nog helpen?

Ik wacht op uw antwoord:thumb:
(ik moet het vandaag uit kiezen,, dus ik ben actief!)

Beeldscherm, heb je die zelf of is dit ook nodig?
Toetsenbord en Muis, heb je die zelf of is dit ook nodig?
Speakers, heb je die zelf of is dit ook nodig?
Stilte: Is dit belangrijk?
Assemblage: Door de winkel of zelf?
Windows: Heb je deze zelf?

Laatst bewerkt:
Nee,, ik wil gewoon uit een winkel kopen, omdat het met termijnen moet.
Muis en toetsenbord niet nodig

Dan lijkt het mij, met jouw budget, onmogelijk een PC te vinden die Crysis kan spelen inclusief beeldscherm. Theoretisch zou het mogelijk moeten zijn maar aangezien het niet samengesteld mag zijn lijkt het mij een onbegonnen zaak.

http://www.azerty.nl/1-1472-233006/packard-bell-ixtreme-d6011-t.html

Kan redelijke spellen aan maar je moet niet het meeste verwachten. Bij alle andere PC's uit deze prijsklasse zit een onboard videokaart, deze heeft een PCI-express kaart.

Hij kan volgens mij wel Crysis aan maar niet op hoogste resolutie en op hoogste kwaliteit.

Graag reactie van anderen als ik het verkeerde aanraad?

Dat kan misschien wel wezen, maar bij die PC van modern zit geen scherm en is inclusief scherm dan ook 100 euro duurder. Ik kan iets beters vinden, maar dit past niet in je budget.

Overigens is er bij Azerty ook de mogelijkheid om op rekening te betalen, misschien kan je informeren of in termijnen betalen ook mogelijk is zodat mensen ook gewoon een PC kunnen samenstellen.

Ik moet me keuze nu maken :p

Wat denkt u dat ik het beste kan kieze,, Crysis hoeft dan niet maar minimaal warfare 2 op medium

Qua prijs, en qua videokaart zou ik kiezen voor de Packard Bell. Maar als je nog een beeldscherm hebt, wat ik aanneem aangezien je niet moeilijk doet over het kopen van de andere kan ik nog wat beters vinden.

Die bij Misco is echt een stuk beter. Wel iets duurder maar wel stukke beter, een Quad core meer geheugen en een betere videokaart.

Met beeldscherm zit hij dan 200 euro boven het budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan