help me computer valt steeds uit :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deffy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Ik heb een vraag mij computer valt steeds na een tijdje uit en vooral als ik een spel speel zoals World of warcraft , Battlefield vietnam of Swat 4.Ik heb misschien een idee maar weet niet als dat klopt ik heb een Intel pentium 2,66 Ghz 767MB ram Radeon 9550 kan een van jullie mij misschien hier mee helpen?

P.S: Als je meer info over me comp wil moet je het ff zeggen
ohja en me cpu was 81 graden

Laatst bewerkt:
ik denk dat je computer overhit raakt ,, je pc schakelt zich dan van zelf uit geloof ik das zon beveiling van xp volgens mij .. ik denk dat je een fan moet bijbouwen

greetz hollander

ps: pas op dat ie niet te warm word he je wil geen beschadigde cpu die zijn namelijk niet goedkoop, mijn eigen cpu draai rond de 50 graden das een heel verschil met de jouwne

Heb onlangs het zelfde probleem gehad.
PC schakelt automatisch uit bij 70 graden.

Wat je in ieder geval moet doen is het volgende:

grijp de stofzuiger, maak je kast open en maak hem goed stofvrij inclusief alle ventilatieopeningen en de ventilator zelf.

PC's zijn enorme stofnesten. Bij mij scheelde het gelijk. Werd niet warmer meer dan 52 graden en draait weer perfect.

oke dan zal ik hem maar is schoonmaken want het gebeurde 3 weken geleden ofso dat ie uit viel THX:D

heb ff snel gedaan is nu wel minder stoffig:P nu is alles een stuk koeler maar als het weer gebeurd zou het dan aan met voeding kunne liggen want eerst als me comp uitviel maakte me voeding een raar geluid en dan viel ie uit zou ik misschien een andere voeding nodig moeten hebben?

Dat kan ook een oorzaak zijn ja, maar wacht eerst maar eens af wat ie nu doet :)

Heb nu eindelijk een uur battlefield gespeeld en hij is NOG niet uitgevallen dus ik zeg THX tegen iedereen want het werkt:) toppie:D

@Margano: gebruik alstublieft geen stofzuiger om je pc schoon te maken aan de binnenkant:( er komt een heleboel statische elektriciteit vrij, dit is egt niet aan te raden. het is gwn je pc vermoorden!!!

Geplaatst door skelle
@Margano: gebruik alstublieft geen stofzuiger om je pc schoon te maken aan de binnenkant:( er komt een heleboel statische elektriciteit vrij, dit is egt niet aan te raden. het is gwn je pc vermoorden!!!
Dit kan prima hoor, maar je moet niet de stofzuiger mond direct op de onderdelen zetten. Een kwastje gebruiken om de stof weg te vegen en de stofzuiger daar in de buurt houden.(enige afstand houden;)) Bij een regelbare stofzuiger de langzaamste stand gebruiken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan