Help me kiezen tussen twee Pc's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga voor de 2e als je zwaardere games wil draaien en voor de 1e als je minecraft doet en veel browse.

oke, Bedankt voor je reactie, Ik ga inderdaad wel wat zwaardere games spelen en ook een paar hele zware graphic mods voor minecraft. Dus ik ga denk ik voor de tweede. Maar een vraagje, Is het mogelijk dat een videokaart (In het eerste geval de Nvidia gtx 650) 4gb aan memory heeft???

Goedemorgen ,

Hier is er een te koop dus neem aan dat ze bestaan maar of ze beter zijn als bv een 1gb ? gaat pas op bij hogere resoluties.

Oke bedankt, Maar als ik wat zware games wil doen is de Gtx 650 TI 1gb beter dan een gtx650 4gb?
Of juist andersom?

Om even terug te komen op je vraag: ja ze bestaan. Heeft het nut? Nee, enkel voor extreem hoge resoluties loont 2GB misschien bij deze videokaart. Voor gamen op 1080P is het in ieder geval nutteloos, dan kan de kaart toch maar 1 GB gebruiken. Feitelijk is het een marketingtrucje om 4GB op een videokaart te zetten, want de kaart gebruikt het toch nooit.

De GTX650Ti met 1GB is sneller dan de GTX650 met 4GB ;)

@ Modag: inderdaad, maar soms is het fijn om de bevestiging van meerdere personen te krijgen, vandaar ook mijn post ;)

Hoi,

Begrijp ik was ook geen verwijt hoor fijne zaterdag gewenst hier lijkt het wel zomer:d

Laatst bewerkt:
Hier nog niet, maar zoals het eruit ziet gaat het nog flink opklaren :)

@ technobram,

Zou je in vervolg gewoon verder willen gaan in het topic waar je al begonnen was dubbelpost is niet toegestaan daarom beide even samengevoegd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan