help me met partitioneren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopman1258

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2013
ik heb twee dagen windows gedraaid onder parallels, eigenlijk alleen voor maplestory. Zonder succes overigens. Ik kreeg het programma niet werkende omdat het niet werkt met een virituele machine.

daarom wil ik het proberen met boot camp. Ook dat lukt niet. Ik krijg de mededeling 'formateer de hele schijf, want er kan geen partitie worden gemaakt omdat bestanden niet overgezet kunnen worden.' ik heb gekozen voor een partitie van 100gb want ik heb nog 160 gb beschikbaar in totaal.

Ik zou dat moeten doen via een schijfhulpprogramma. maar ook dat lukt niet, kijk maar naar de afbeeldingen.
Op dit forum staat iemand met dezelfde vraag, maar ook via dat topic kom ik niet verder.

Wie helpt mij maplestory toch nog ooit te kunnen spelen via windows, via booth camp?

groet, Yvonne

Schermafbeelding 2013-01-14 om 13.26.25.jpgSchermafbeelding 2013-01-14 om 13.24.12.jpgSchermafbeelding 2013-01-14 om 13.23.57.jpgSchermafbeelding 2013-01-14 om 13.23.16.jpg

Partities veranderen leegmaken enz..enz..

:) Probeer maar ff. met deze hier kan je absoluut alle kanten mee op, ( hoop ik jij ook ) ... ongeacht wat je er mee wil ( bovendien gratis is ! ! :D ) :thumb: ....
Link =---> http://www.pcdisk.com/
Let op ! belangrijke onderdeel is ook '' Active@ Boot Disk '' om Bootable Disk te maken enz.. ....en die volgens mij, ... is nie gratis .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan