Help: meerdere pagina's met zelfde producten in webshop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleenvossebel

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Ik heb in mijn webshop artikelen geplaatst.. (wat natuurlijk vrij logisch is :p), maar nu toont hij meerdere pagina's met dezelfde producten! Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik ben echt een leek op dit gebied dus als iemand mij het in jip en janneke taal uit zou kunnen leggen dan zou dit fijn zijn! :D

Zie http://www.kralenkiosk.nl/index.php?cPath=63_86_96

Alvast bedankt voor jullie hulp!

staan ze misschien ook vaker in je database! Dat lijkt mij de meest logische verklaring voor het dubbelen van gegevens

Ik gok dat het misgaat door de pagination (de nummertje onderaan om te kiezen voor de volgende artikelen)

Lijkt dat die ervoor zorgt dat je pagina's herhaald worden

nope, maar ik geloof dat er wel forums zijn voor oscommerce. moet je ff googlen, daar zullen ze je beter kunnen helpen.

vermoedelijk loopt er iets mis met de paginator en laat telkens hetzelfde zien

@kenikavanbis:
Dat is misschien zo, daar iemand anders dat ook al zei.... Maar nu de vraag: Hoe los ik het op?????? Hoop écht dat je me kunt/wilt helpen!

Zie voor voorbeeld:
www.kralenkiosk.nl
kralen > glas > blauw.... op elke pagina staan de zelfde artikelen!
Dit is echter niet bij alle produkten zo!!!

Alvast bedankt!

We kunnen zonder code al helemaal nix doen. En waar je wat moet zoeken is niet te doen. Wat je toen ook al zei, Probeer hulp te krijgen op een forum van de makers. Daar kunnen ze je het beste vertellen wat je waar moet aanpassen. Misschien is het wel alleen maar een setting in je admin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan