help messenger wil niet uit.

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
is dit nou MSN of is dit de messenger van windows.
zie bijlage voor screenshot.
grtjs jjw

Vreemd

Ik heb ervoor gezorgd dat MSN niet auto inlogt en toch vraagt hij om verbinding.
Aldus dan deze popup van zonealarm.
Vreemd vreemd.
Ik snap het even niet.
grtjs jjw

Ik neem aan dat je Windows Messenger niet wilt gebruiken? download dan Messenger Disable. Hiermee kun je Windows Messenger uitschakelen en/of verwijderen. Na rebooten met MSN verbinden en als ie toestemming vraagt betekent dat dat het voor MSN bedoelt is en dat je het gewoon toe kunt staan :thumb:

kon geen bijlage meer toevoegen in vorige bericht dus doe ik het hier in.

als je die melding niet elke keer wilt krijgen moet je het vakje aanvinken wat in de bijlage omcirkeld is.

Anders zegt ie inderdaad elke keer als je bij MSN wilt inloggen of ie toestemming kan krijgen :)

Bijlagen

• screenshot017-bewerkt.jpg
    screenshot017-bewerkt.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 30
Als je messenger van windows verwijdert werkt dan nog wel je msn messenger? en blijft je contacten lijst intact. en wat is het voordeel als je windows messenger verwijdert heeft dat verder nog invloed want ik werk namelijk wel veel met msn.

Geplaatst door willempie
Als je messenger van windows verwijdert werkt dan nog wel je msn messenger? en blijft je contacten lijst intact. en wat is het voordeel als je windows messenger verwijdert heeft dat verder nog invloed want ik werk namelijk wel veel met msn.
je kan die gerust verwijderen ...

Inderdaad, het verwijderen ervan zal alleen maar voordelen opleveren :) Bijvoorbeeld niet meer dubbel inloggen etc... had ik vroeger erg veel last van. Paar simpele klikjes met Messenger Disable en opgelost... had ik dat toen ook maar geweten :confused:

Juist

Dit probleem had ik de vorige keer da WinXP instaleerde ook al, volgens mij was dan MSN of messenger niet ingelogd maar volgens de buitenwereld wel.
Dankjewel Hansie, dit is de oplossing die vast goed werkt.
Kijk in zonelabs aangeven dat ik dat niet wil permanent dat wist ik maar dan nog vraagt hij elke keer om een inlog.
Ik wou inderdaad het hele programma of uit of weg hebben.
Nu dan gelukt.

grtjs jjw

Graag gedaan, dank dat je nog even komt vertellen dát het opgelost is :thumb:

Ik wel

Ik heb er zelf een hekel aan als ik topic's zie die al een tijdje oud zijn en nog steeds niet op status opgelost staan.
Ik probeer dat toch altijd te voorkomen door gewoon als het opgelost is dit ook aan te geven.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan