Help met een programma schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rachel19

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2005
Hallo,
Ik moet voor school een programma schrijven en ik heb al iemand gevraagd om mij te helpen,maar die persoon's pc is nu stuk dus het gaat een beetje heel erg moeilijk om zo te communiceren.
Kan iemand me helpen,want ik weet niet hoe ik moet beginnen.(liefs over msn ofzo,dan kan ik de opdracht voor je sturen)

Alvast bedankt

Je kan beter eerst zelf proberen en dan dat aan ons laten zien of er ergens fouten in zitten.

Want anders lijkt het net alsof wij het zouden moeten schrijven voor jou ;)

Op school gaan ze je niet vragen om een programma te schrijven als je er nog niets over gezien hebt.
Eerst nog even dit een programma kan in verschillende talen geschreven worden, basic, c, java, etc
Welke taal heb je gezien ik vermoed visual basic ?
Heb je al een compiler op je computer staan?

Geplaatst door Rachel19
(liefs over msn ofzo,dan kan ik de opdracht voor je sturen)

Alvast bedankt

Ik denk niet dat ze een programma moet schrijven maar OVER een programma.

1)Dat is t juist...ik weet niet waar/hoe ik moet beginnen.
Dit niet omdat ik niet kan programmeren, maar er zijn zoveel mogelijkheden als t ware dat ik niet weet waar ik moet beginnen (vb. x^2+2x+1 , dit kan je oplossen dmv abc-formule of som/prodruk-formule, mijn probleem is dat ik weet dat er 2 manieren zijn om deze som op te lossen maar alleen kan ik niet op ze komen)

2)ik programmeer met java en gebruik jEdit

3)en nee ik wil geen het programma "msn" niet schrijven lol:D , ik bedoelde dat als t kan dat jullie me over de msn helpen want dan is t misschien makkelijker.

Nog iets

Bedankt voor die tread..maahaar...ik wilde niet dat jullie mn huiswerk moesten maken gewoon dat je me een duwtje in de juiste richting geven of me gewoon me die opdracht uitleggen.
Als ik t wist zou ik t toch niet vragen

De manier
Je moet zo weinig mogelijk tekens gebruiken om tot het resultaat te komen. maar zie wel dat de code nog fatsoenlijk te bekijken is als er een fout in zit.

Geplaatst door Rachel19
Nog iets

Bedankt voor die tread..maahaar...ik wilde niet dat jullie mn huiswerk moesten maken gewoon dat je me een duwtje in de juiste richting geven of me gewoon me die opdracht uitleggen.
Als ik t wist zou ik t toch niet vragen

Voor uitleg kan je beter naar je leraren gaan, dat zijn ook degenen die het op het laatst na moeten kijken :) ;)

Nog iets

Eh...
kijk hiervan moet ik gebruik mkn.
Als je me gewoon uitlegt wat dit betekend, heb ik tenminste een beeld van wat ik ong. moet doen :

Strings
methodes (zonder parameters)
methodes met een functieresultaat
arrays (indien nodig)

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan