Help met overklokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas007

Banned
Lid geworden
26 aug 2009
Hoi,

Ik weet hoe ik moet overklokken alleen durf het nog niet echt omdat ik niet weet of ik ram ook moet overklokken en wat ik allemaal in de gaten moet houden en hoe en waar kan ik mijn videokaart ook mee overklokken? in de bios ofzo?.

Computer: Op ACPI x86-gebaseerde PC
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
DirectX: DirectX 11.0
CPU Type: Intel Core 2 Duo E2200 2.2Ghz
Ram geheugen: 2Ghz
Video kaart: ATI Radeon HD 4850 512MB
Hard disk: 160GB

Ik kan games zoals Battlefield 3 niet spellen vandaar wil ik het graag overklokken, vraag moet ik ram ook overklokken? Zo ja, hoe hoog? en waar kan en moet ik alles in de gaten houden? ik bedoel warmte enz.

Alvast bedankt

Battlefield 3 ga je niet spelen, overklokken zal je er niet bij helpen ben ik bang. Heb je een kant en klaar systeem zoals Hewlett Packard of Dell?

Lol ik weet niet wat voor een ding het is der staat geen naam op het kastje. Maargoed, Battlefield 3 kan wel hoor alleen is het af en toe traag.

Waarom ik vroeg of je een kant en klaar systeem hebt, deze zijn namelijk niet over te klokken. Geen opties in het Bios.

Maar goed mijn vraag is hoe ik het beste uit mijn pc haal, ik weet hoe ik moet overklokken maar moet ik ram ook overklokken? waar kan ik mijn video kart overklokken? want in de ati catalysator ofzo doet die het niet. En waar kan ik de tems in de gaten houden hoe hoog mogen ze worden?

Trouwens mijn ati is altijd 68-75 graden warm is dat niet te?.

Ik heb dat overklokken al een 1x gedaan.

Afhankelijk van het geheugen kun je die mee overklokken. Temps in de gaten houden met software zoals coretemp.

Ok ken jij misschien een goede site of een goed filmje zoals op bv youtube waar ze het stap voor stap uitleggen?.

Met 2GB RAM zul je sowieso niet ver komen in Battlefield 3....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan