Help met systeem samenstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluefearz

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in december 2008 een nieuwe pc aan te schaffen.
Ik gebruik mn pc vooral voor gamen (FPS) en surfen.
Onlangs heb ik al een systeem samengesteld op www.alternate.nl maar ik had een vraagje

Ik weet niet of ik een hoger geklokte dual-core cpu (bijvoorbeeld E8500) moet kopen of een lager geklokte quad core (bijvoorbeeld Q6700). Aangezien ik vooral games speel is het misschien beter om een dual core te nemen maar met een quad core ben je waarschijnlijk beter af in de toekomst...Hebben jullie een idee wat ik het beste kan kopen?

mn budget ligt tussen de 1000 en 1100 euri

of eventueel een systeem voor mij samen kunnen stellen ?

Alvast bedankt:thumb::thumb:

greetZ BluefearZ

Niet kwaad bedoelt maar: kom later tegen de tijd dat je hem gaat aanschaffen (2 weken ervoor) terug:o, de ontwikkeling gaat zo snel, wieweet wat er dan is:cool:

Daar geef ik Robincon 100% gelijk in!

Straks beslis je nu al wat er over 3 maanden inkomt.

Als het om gamen gaat is momenteel een Duo-core een betere keus. Je hebt nog effe de tijd dus ga eens surfen op het internet en hou de benchmarks en zo van de verschillende processoren bij.
En als je dan toch bezig bent pak dan ook meteen de moederborden en de video kaarten mee. Bereid je goed voor en dan hoef je hier zelfs niet meer terug te komen!

En blijf dit forum volgen; dat geeft over het algemeen een goed beeld van de ontwikkelingen in de markt

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan