• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Help met uren splitsing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Ad,

Bedankt voor alle tijd en moeite, maar het klopt nog niet...soms vraag ik me af waar je nog oplossingen vandaan haalt. :)

probleem in bijlage

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bart1984M,

Ik ben gisteren de gehele dag weg geweest en moet straks weer weg.
Heb even naar de formule gekeken en het voor de onderste regel voorelkaar maar als je de formule naar boven trekt gaat het ergens anders weer fout.

Bijlagen

Beste,

Nee inderdaad. Gek...het ene probleem is opgelost en dan duikt er weer een ander op. Soms vraag ik me af of het wel haalbaar is om dit in een formule te doen.
Bedankt alvast voor de inzet.

greetz

Het is niet de eerste keer dat ik dit probeer op te lossen, maar inderdaad elke oplossing roept weer een volgende fout op.
Je kunt in de formule niet kenbaar maken of de nachturen voor 24:00 of erna (dus de volgende dag)
Of je moet met datum en uren gaan werken, en de uren die na 24:00 gemaakt zijn ook daadwerkelijk op de volgende dag zetten.

Beste,

Misschien is dat wel inderdaad het beste, maar ja dan wordt het een hele aanpassing. Ik probeer nog even verder te zoeken. Maar alvast bedankt voor jullie hulp allemaal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Free your Mind

Een oplossing kan zijn om de uren na 24:00 te noteren als 25:30 (01:30).
En celopmaak als :mm te zetten

Code:
=IF(L16<K16;K16-L16;IF(AND(K16>L16;K16<tijd2);M16+(tijd2-K16)-M16;0)+IF(AND(L16<K16;L16>tijd1);M16+(L16-tijd1)-M16;0))*24

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan