Help mij a.u.b !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas007

Banned
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
30
Hi,

Ik heb sinds 2 weken problemen met adsl draadloze verbinding met het internet (soms) en voorraal als ik online ga spelen op age of empires 3 (heel vaak).

Dit is het problem, zoals gezegd spel ik vaak online op aoe3 en als ik online ben kunnen mensen mij som wel en heel vaak niet uinodigen en ik hun ook niet als het lukt kom ik in het spel en als het niet lukt krijg ik dit FAILED TO JOIN THE GAME. Na een tijdtje als het wel lukt dan krijg ik ook meteen geen verbinding meer met het internet. Internet valt dan gewoon weg en ik kan niet meer spelen, verbinding uitstekend en geen rode x op de comp icon en de lampjes op de modem blijven gewoon groen branden toch valt het internet weg en moet ik de modem uitzetten en weer aanzetten dan doet die het weer dan ga ik weer op aoe3 en alles begint weer opnieuw :mad:.

Als ik alleen op het internet ga heb ik dit problem niet zo vaak dan als ik op het spel online ga. :confused:

Ik heb de unpn framework op modem site en in windows firewall aanstaan, windows firewall blokkert geen unpn en aoe3.

Ik heb een kpn adsl draadloze modem de Thomson Experiabox TG787
Internet usb stick Sitecom WL-608
Windows XP

Ps heb heel vaak kpn gebelt ze kunnen mij niet helpen dan mij op andere kanalen zetten en ze hebben mij een nieuwe modem toegestuurd omdat ze dachten dat het aan de modem zou liggen maar het problem is er nog steeds.
En als ik op de modem site ga via mijn ip nummer dan ga ik via home > Breedbandverbinding>Internetservices> verbindingcontrole krijg ik dit:

Testresultaten:
Dsl groen vinkje
ATM groen vinkje
PPP groen vinkje
IP groen vinkje
Internet X rode vinkje verbinding naar gateway maar goed misschien heeft dit niets met mijn problem te maken.

Sombody help me pls.

Groetjes Leo
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je een andere WiFi stick zou kunnen proberen ....
 
Moet je niet eea poort op de firewall openzetten voor dit spel???

Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan