• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Help mij bij het maken van een urendeclaratieformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik spreek je nergens op tegen sylvester. Het gaat erom dat het probleem wordt opgelost ;) Heb je netjes gedaan.

Ben zooooooooo ontzettend blij!

Blij met Sylvester (ook met Max) Blij met dit Forum! Dank jullie wel!!:d

Volgend weekend werken, ga hem meteen uittesten, alles lijkt te kloppen!:thumb: Geen foutje kunnen bespeuren! Hopelijk ook geen fouten meer in mijn loonstroken!!:d

oh sorry Cellebel, ik had een uitvoering met een invul hulp gemaakt maar er zit een foutje in
verbeterde versie komt later

groet sylvester

hoi cellebel,

het is een "tabel" met wat extra formules geworden.
en ik heb wat vraagjes.
er staat ergens in je voorbeeld Maand: tm 21 oktober 2012
dat betekend waarschijnlijk dat 21 augustus niet mee doet, of wel?
ik zie in jouw tabel mensen op die datum gewassen worden.

waarvoor gebruik je die nummers in de eerste kolom ?
als je op datum sorteert gaan die nummers door elkaar. is dat de bedoeling?
of moeten ze op volgorde blijven?

als je direct onder de tabel een nieuwe wasbeurt begint worden de formules automatisch door getrokken.

je kan ze eventueel ook zelf doortrekken als je ze per ongeluk gewist hebt.

groet

Bijlagen

Fantastisch!

Hey Sylvester!

Je tabel lijkt helemaal okay, ik heb (nog) geen foutje kunnen ontdekken tenminste.....maar ik heb nog wel een vraag....zou je in de ORT lijst toch ook nog een kolom van 100% kunnen opnemen? Dat maakt t misschien voor die pannenkoeken:evil: op kantoor overzichtelijker, anders krijg ik die misschien niet uit betaald!

tnx!:thumb:

bedoel je dit?

ps ik heb tot nu toe alleen een vba function gemaakt. dan kun je altijd met undo terug zetten wat je veranderd hebt.

als je dat "terug zetten" niet echt noodzakelijk vindt dan kan er met vba macro's nog aardig wat geholpen worden met invullen.
als je daar interesse in hebt hoor ik het wel.

groet sylvester

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hey Sylvester!

Ik wwet niet eens wat een vba functie is?!

hulp met invullen? Daar ben ik natuurlijk voorstander van!

Maar ik ben al heel erg geholpen met wat je me stuurde hoor! Ik moet natuurlijk niet zelf het overzicht kwijtraken!

Groet,
Cellebel

bvb als je aan een nieuwe regel begint dat de datum van de regel daarboven wordt gekopieerd.
en de begintijd ingevuld wordt (dat is meestal vorige tijd + vorige werktijd + vorige rijstijd).

het nadeel is dat de undo (terugzetten) gewist wordt.

groet sylvester

gaat me te ver

Hallo Sylvester,

de datum vul ik zelf wel in, want die veranderd toch steeds?:confused:

ook de reistijden en werktijden varieren nogal. dus die kan ik ook beter zelf invullen..... Ook de km van en naar clienten is variabel omdat ik niet altijd dezefde route rij.....

Het blijft een hoop werk dat invullen, maar dat ik die ORT toeslagen niet meer zelf hoef uit te rekenen vind ik al geweldig hoor! super bedankt!:thumb:

Zo had ik het nog niet bekeken, plezier......ha ha ha maar gebruiken ga ik het zeker! En daarna heb ik dan inderdaad tijd over om 'plezier' te maken!!:p

Hartstikke bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Sylvester!

Is al weer een tijdje geleden, heb de tabel inmiddels vaak 'in gebruik' maar op de een of andere manier is er een foutje ingeslopen en ik krijg het er niet uit.

Ook lijkt t niet meer helemaal goed op te tellen? Wil je er alsjeblieft nog eens naar kijken? Ik kijk, maar dat lost niets op :/

Ik wilde het bestand 'uploaden, maar dat is te groot...... kun je me een prive berichtjes sturen? celina.fijen@gmail.com

Tnx!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan