Help mij flight simulator x werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijnu

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Berichten
9
Hallo beste mensen ik heb juist flight simulator x gekocht maar het werkt niet !
ik steek mijn disc in mijn cd-station en hij werkt niet (Mijn pc is een XP)
(soms draaid de cd maar dan stopt hij !)
Maar ik heb nog een vraag !
vanbinnen in het cd houdertje zit er een "PRODUCT KEY" waarom dient dit !
 
Zover ik heb begrepen wert hij helemaal niet op XP.

Ik heb er toen hij uitkwam ook €90,- voor betaald terwijl ik het helemaal niet eens kan spelen.

Er is direct X 10 voor nodig (die zover ik weet alleen op Vista draait).
 
de eisen

Windows XP SP2 / Windows Vista * Processor: 1.0 Ghz * RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB * Hard Drive: 14GB * Video Card: 32MB DirectX 9 compatible * Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones * Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play
 
Mijn systeem voldoet aan die eisen.
Ik zeg ook niet dat hij niet werkt, maar het is net een stomme film.
In de laagste kwaliteit instelling loopt het beeld verre van vloeiend.
 
Je hebt het over een CD speler.
Volgens mij is het een DVD en zal je hem vanaf een DVD speler moeten installeren met de juiste product key.
 
nog een vraag !

Nu heb ik de pc DVD of cd-rom (wat het ook mag zijn !) in de dvd recorder gestopt maar je kan er niets op doen aleen een map van fsx en als je daar op ok duwt staat er iets van KEY! maar wat moet ik nu doen !??????:(

,,,????? HEB JE DIRECT X 10 NODIG OM TE KUNNEN SPELEN
OF NIET ????
 
Laatst bewerkt:
Klik even op de URL die frankwannet stuurde daar staat duidelijk uitgelegd wat er "aan het handje" is.
 
Nu heb ik de pc DVD of cd-rom (wat het ook mag zijn !) in de dvd recorder gestopt maar je kan er niets op doen aleen een map van fsx en als je daar op ok duwt staat er iets van KEY! maar wat moet ik nu doen !??????:(

,,,????? HEB JE DIRECT X 10 NODIG OM TE KUNNEN SPELEN
OF NIET ????


Dan moet je je product-key intoetsen.

Vraag 2, nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan