HELP MIJ! Hiptop vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijlmerella

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
21
Ik heb sinds kort een N73 maar ben zeer ontevreden, nu wil ik een Hiptop aanschaffen en kan ze wel krijgen, maar hoe kan ik em Simlock vrij maken? En kan ik dan ook mijn Orange kaart erin doen? En kan ik een apart internet abonnement aanvragen voor de Hiptop, zodat het niet te duur wordt?

Alle informatie over the hiptop is welkom!!!
 
N73 heeft veel software problemen, is heel traag, reageert traag, loopt soms vast en reboot soms vanzelf ... heel jammer
 
Je kan een HipTop wel simlock-vrij (laten) maken, maar dan kan je er echt alleen mee bellen en gebeld worden. Uiteraard werken ook functies zoals camera en spelletjes wel, maar alle specifieke internet-toepassingen doen het dan dus niet.
Daarvan kan je ALLEEN gebruik maken met een special Hi data-abbonnement.

Hou er verder rekening mee, dat de HipTop 2, die redelijk vaak wordt aangeboden, NIET aangesloten kan worden op de PC!. Er is wel USB ondersteuning, maar alleen voor ontwikkelaars van programma's. Foto's en muziek er zelf opzetten en afhalen met de PC gaat dus niet!
 
Laatst bewerkt:
wil dat dan zeggen dat je niet kan MSNen?

want dan houdt het voor mij verder op namelijk hahah

thanks! dat maakt een hoop duidelijk
 
Klopt! Zonder special data-abbonnement geen MSN of wat dan ook!!
 
lastige zaak man ... ik ga wel even informeren naar die speciale data abonnement, en anders; pech gehad! bedankt voor het scheppen van duidelijk hahah ben al te lang bezig met het zoeken naar duidelijke antwoorden :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan