Help mij... :( ik ben met mijn FAQ lijst bezig.. waarschijnlijk is het simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex8686

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
62
Dag allemaal,

Sinds kort ben ik begonnen met mijn eigen website te bouwen... Mijn kennis haal ik van diverse sites, youtube boeken en dergelijke vandaan.... en ik moet zeggen het gaat goed... Maar ik ben nu met mijn FAQ lijst bezig... en het gaat niet zoals ik het wil :(

Ik wil dat de bezoekers op mijn vraag kunnen klikken en dat er een antwoord door die klik zichtbaar wordt... Alleen ik weet niet wat moet ik in html en css moet invoeren.

voorbeeld: Wat betekent index X? ( en nu hoor jij als bezoeker erop te kunnen klikken om antwoord te kunnen lezen. ) De vraag en anwtoord moet op zelfde pagina zichtbaar zijn samen met andere vragen...

Is waarschijnlijk heel simpel... ik weet alleen niet hoe het heet... Want het lijkt net een menu... maar volgens mij heet dat niet zo... WIE O WIE HELPT MIJ????

Alvast bedankt,

Alex
 
je kunt ook eens googlen op de termen "jquery faq", je krijgt dan vele voorbeelden te zien.
 
JULLIE ZIJN TOP!!! Ik heb gelijk over jquery gelezen en ingevoerd in mijn HTML en CSS... En het doet het... MOOI... Mijn dag kan niet stuk... Merci!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan