help mij met links plzz!! telkens een fout..

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoshi22

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
yo helpmij.nl gebruikers!!

ik heb mijn computer 2 maanden geleden gereset....
alles doet het weer nu en internet explorer ook .....atans zo d8 ik tot ik zie dat als ik op liks klik ik dan een internet explorer fout krijg!! en heel internet explorer moet beindigen met taak beheer.... word er gek van!!!!!!!!
Het gebeurt vaak bij dingen zo als: van helpmij.nl naar google.nl met een:
http://images.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
als voorbeeld weet iemand een oplossing ik word er gek van!!! :confused:

bedankt maar nee

bedankt maar nee dit is niks firefox is niet goed beschermd tegen virussen
ik wil internet explorer houden amar wil wel een oplossing...:confused:

Ok. Upgrade eens naar IE8. Anders kan je CCleaner downloaden en je cookies en alles wissen.

snap niet...

ie8 download ik NIET die is ******** maar wat je voor de rest zecht snap ik niet..:confused:

Moderator-[Edit] Grove taalgebruik geblindeerd. Daar doen we hier niet aan. [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt maar nee dit is niks firefox is niet goed beschermd tegen virussen
Hoe kom je daar nu bij???

Maar goed: Ccleaner is een programma dat je computer eens goed schoonmaakt voor wat betreft overbodige bestanden. Het leegt o.a. je tijdelijke bestanden map.

maar?

mar wat heb ik eraan als mijn links niet werken!!??:(

1. Scan je computer

2. Voer CCleaner uit.

3. Scan op malware

4.Herinstalleer je Internet Explorer.

blijf stellen..

ik vind dat c cleaner heel leuk maar ik lbijf erbij wtf heb ik eraan als we het hebben over ene link probleem?? P.S. 1 ding in mijn topic klopt niet hij werkt 7 van de 10 keer niet...

Omdat daar de oplossing in kan zitten, maar als jij dat niet wil doen dan ben ik verder klaar.
Zowel lazovicpsv als ik proberen je te helpen dus we zeggen dat niet om je zomaar wat te laten doen!!!

ok

kijk nu heb ik er wat aan :thumb:
ik ga het meteen proberen

P.s.

P.S> klopt het dat het lang duurt voor ccleaner klaar is met schoonmaken?:confused:

Dat kan inderdaad heel lang duren, dat betrekend dat er veel troep op staat. Als hij klaar is met schoonmaken , klik dan ook even op register en daarna op analyseren en fouten herstellen. Hij vraagt dan om een backup te maken, doe dat. Daarna doe je dat register analyseren nog een keer, net zolang tot hij geen fouten meer vind. Kijk daarna even of je probleem er nog is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan