Help mij met mijn probleem uitpaken/filmpjes kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleepy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hallo allenmaal,

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen want ik heb al een tijdje een probleem.
Vrienden van mij sturen wel eens grapigen filmpjes op of links van youtube, maar zo nu en dan flipt hij midden in het filmpje stopt hij en gaat de balk to aan geeft hoe ver je bent met het kijken van je filmpje steeds heen en weer, dus ik kan bijna nooit een filmpje afkijken.

En als ik mijn cookies, tijdelijken internet bestanden etc. verwijder dan kan het wel zo zijn dat ik het filmpje langer kan kijken voordat hij crasht.
Als ik een filmpje kijk en hij crasht en ik refrech de pagina heb ik ook nog wel eens kans dat ik langer (of korter) kan kijken voordat hij crasht maar meestal stopt hij op het zelfde punt.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, ik dacht zelf mischien aan een Driver???? of aan me windows CD want hij geeft best vaak aan bij het formateeren van kan deze bestanden niet vinden en dan maak ik de cd even schoon en dan doet hij het weer.
(er zitten namelijk ook wat krasjes op).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probleem 2:

Ik heb al een tijdje een probleem met dingen uitpaken hij zegt altijd file is corupt zegt hij meestal over de .exe files maar ook wel eens over anderen files in het bestand.

Zie Foto hier onder.

probleemzw8.jpg

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zit er over te denken om een nieuwen windows CD te kopen zou dat het zijn???.

Over de YouTube flimpjes: Heb je Adobe Flash Player al eens opnieuw geïnstalleerd?

Controleer ook eens bij Extra > Internetopties > Browsegeschiedenis > Instellingen of je cache groot genoeg is. (Deze is standaard 50MB, maar is uit te breiden tot 1024MB).

probleem 2:

heb je dat gedownload met usenet? dan moet je nog even par(2) bestanden erbij downloaden en met quickpar repareren.

want nu mist er een klein deel van het bestand en kan je hem niet openen.

Over de YouTube flimpjes: Heb je Adobe Flash Player al eens opnieuw geïnstalleerd?

Controleer ook eens bij Extra > Internetopties > Browsegeschiedenis > Instellingen of je cache groot genoeg is. (Deze is standaard 50MB, maar is uit te breiden tot 1024MB).

Hij staat op1024 MB

cchg5.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan