Help Mij Probleem Op Te Lossen Met Extra Window???

Status
Niet open voor verdere reacties.

musabe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
61
Het is niet opgeslost, wat dat jij hebt mij vertelt, en het is niet in JAVA, maar gewoon een POLL, in het pop-up, De tweede is het dat ik kan bij ideere website geen meer pagina's te gelijke open m.a.w. geen extra window open te krijgen hie rmee heeft niets met java te maken, als ik klik op mijn persoonlijke website of op andere website om dat doel(link) te open krijg dat niet meer in nieuwe venster, dus m.a.w. als een link of button is dat die moet geopend op nieuwe venster(new window) dat gaat niet meer, waar ligt het deze probleem,
kunt jullie mij een uitleeg hier over geven aub?? help mij DRINGEND!!!??? ik verwacht een antwoordt met een goede oplossing,
met hoogachtend
Musabe

P.S.: Bezoek een mijn website in het Nederlandse versie: http://www.musa.be/nl.htm en dan klik op het linker kant op het POLL en stem mee, als ik daar klik voorbeeld ik wil eerst " het resultaten bekijken " bij mij gaat diet niet meer open waarom??? en dit is de link van POLL = het juiste link is:[/URL
 
Geplaatst door musabe
Het is niet opgeslost, wat dat jij hebt mij vertelt, kunt jullie mij een uitleeg hier over geven aub??

Wie heeft jou wat verteld?

Of heb je een vraag onder een andere naam gesteld?
 
Help mij dringend...

iemand van Microsoft maar hij zegt al sjij meer wil weten dat uw vraag valt onder het technische onderstuening, dat is tegen bataling, omdat heb ik hier mijn vraag opgezet...

kunt jij of iemand anders mij helpen aub

DRINGEND???

ik heb juist(11/11/2004 rond 12uur) volledige mijn computeren laten scannen door AD WARE, helpt niets daar voor...

help mij....
 
Het verhaal is een beetje moeilijk te volgen.
Maar als ik op de link klik en mee doe aan de pol dan krijg ik netjes een pop-up scherm te zien.
Welke windows versie gebruik jij.
Heb je een pop-up blokker geinstalleerd.
Heb je de google toolbar geinstalleerd.

P.s. Dringend overdag.....zal moeilijk worden om daar snel op te antwoorden.
Er zujn veel helpmij-ers die overdag ook nog werken.
Dat doe ik ook maar omdat ik nu even alleen ben kijk ik even op deze site.
Dus een beetje geduld moet je toch wel hebben als er niet snel een antwoordt komt.;)
 
DRINGEND HULP???

Sinds dat ik heb Windows XP SP2 geinstalleerd om pijn computer gaat niet meer alsik op een link op het outlook exprees klik omverder te gaan, dit gaat niet meer open,
SP2 heeft een pop-up blokker maar die is uitgeschakelt,
ik weet nu niet meer wa ik daarvoor kan doen, ik heb alles mogelijkeheden geprobeert maar gaat niet,
en als ik SP2 verwijder is van mijn computer dan mijn printer gaat nie tmeer, dus ik kan sp2 niet de-installeren.?!!

" PUPPIE " bij jou gaat veel open het pop-up poll maar bij mij niet,
help mij aub???
besturing systeem is: WINDOWS XP PRO
ik hoop dat genoeg is om mij iets te kunne helpen,

ik verwacht een goede oplossing van jullie??
::evil: :confused: :8-0:
 
Laatst bewerkt:
Het Probleem is opgelost!!!

Beste lezers van het HELPMIJ.NL FORUM, dit probleem is opgelost toch bij mij dankzij het forum vanHELPMIJ en GEZINA( geizna is een lid van deze forum)
volg het intructies zoals hie ronder staat vermekld, en dan werkt het zeker wel, bij is nu het inorde...
nog is DNAKU GEZINAAAA
voor meer info's mail mij: info@musa.be


Ik zie op de gegeven link in je 1e post helemaal geen mogelijk aan de linkerkant iets aan te klikken. Heb dan ook in IE de beveiliging op z'n hoogst staan. Zet dat eens op standaardniveau, in IE/Exra/Internet-opties, tabblad Beveiliging en sluit af met OK.

Heb je op die MS-site de gegeven oplossingen allemaal gedaan? Zoals dit:

Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Leeg ook de cache: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

:D :D :D :D :D :) :) :thumb: :thumb: :thumb:
 
JA, het is opgelost...

Het i sopgelost, beste helpmij.nl

nog is van harte bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan