help mij update in spel skylander

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniqueZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Hallo, wie kan mij helpen?
Mijn zoontje heeft net het nieuwe spel skylander gekocht voor op zijn Nintendo 3DS, maar er moet dan een update gedaan worden als je het spel start, wij durven dit niet te doen omdat zoiets bij zijn omgebouwde wii ook al een keer fout is gegaan. Hij heeft voor zijn 3DS een R4 SDHC kaartje (3ds en dsi), kan hij deze daarna nog wel gebruiken?
Ik ben een leek in deze dingen dus weet nu niet wat te doen.
Alvast bedankt.

Is de 3DS ook omgebouwd dan? Anders zou het geen problemen kunnen moeten geven. Ombouwen is namelijk niet de bedoeling van console fabrikanten, dus die willen daar vanaf, dus zorgen ze dat dingen dan niet meer werken.

Nee deze is niet omgebouwd, wij hebben er een r4 sdhc kaartje bij.
Wij hebben gisteren het risico genomen en de update van het nieuwe spel gewoon uitgevoerd, nu werkt het r4 kaartje niet meer. Allerlei updates op het r4 kaartje geprobeerd te zetten maar het kaartje werkt nu dus niet meer. Wie kan mij helpen.

Gr. Monique

Kijk hier eens rond. Ik ben zelf geen expert op het gebied van consoles, dus ik weet niet helemaal waar ik moet kijken.

Bedankt, ik laat mijn man er vanavond meteen naar kijken, misschien heeft hij hier iets aan.

Gr. Monique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan