Help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

jazzy04

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Hallo allemaal,

Hierbij mijn probleem:

Ik heb een netwerk die via een gewone router draait. Hier is ook een file server op. Op deze staat een map die ik share met de verschillende routers. Nu heb ik gebruikers die toegang op de file server krijgen tot verschillende mappen. Nu kan ik op Windows 7 home, maar 1 netwerkpad aanleggen. Dus ik ben nu eigenlijk te einde raad. Wie kan mij hiermee helpen. Het gaat dus om verschillende computers in de werkgroep toegang verlenen tot verschillende mappen in de file server. Er staan allemaal verschillende submappen in. Deze mogen niet alle gebruikers zien. Het is dus een soort van rechten systeem.

Alvast bedankt,

Gr Jazz

heey

misschien kan je beter een ftp server neerzetten.
dan heb je wel een pc die als besturingssysteem een ftp heeft.
idee?

MVG
eragon

heey

misschien kan je beter een ftp server neerzetten.
dan heb je wel een pc die als besturingssysteem een ftp heeft.
idee?

MVG
eragon

Hey,

Daar heb ik ook aan gedacht, alleen bij een FTP kan je zover ik weet, ook geen toegangs beperkingen vast zetten. Dus dan heb je toegang tot alles op de File server.

Correct me if i'm wrong :o

Grtz

:D neej,,
je kan dat allemaal instellen. van persoon tot map tot rechten van deleten of wijzigen.
er zijn zat gratis ftp servers te verkrijgen.
je moet alleen mij niet vragen hoe je het erop zet en alles instelt.

succes!
MVG
eragon

:D neej,,
je kan dat allemaal instellen. van persoon tot map tot rechten van deleten of wijzigen.
er zijn zat gratis ftp servers te verkrijgen.
je moet alleen mij niet vragen hoe je het erop zet en alles instelt.

succes!
MVG
eragon
Ik heb het gevraagd, en we zijn eigenlijk opzoek naar een makkelijkere solution.
FTP server instellen behoord dan niet tot de mogelijkheden.

Het moet echt op de pc's ingesteld worden.
Misschien weet iemand iets over folder security van Windows 7 zelf.

Anders weet ik het ook niet meer. In ieder geval bedankt voor de pointers.

Grtz Jazz

Slotje

Hi All,

Problem not solved op de home bak. Op windows 7 home is het niet mogelijk om meerdere netwerkpaden aan te maken. Hiervoor is een upgrade naar pro gewenst, dus deze gaan wij ook uitvoeren.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan