Help mijn foto,s zijn weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo Allemaal

Ik weet me geen raad meer ik heb een cd RW waar ik steeds mijn foto,s bij aan vult.
Gisteren wilde ik weer wat foto,d bij voegen maar dat ging totaal mis omdat ik het fout deed ik ging kopieeren in plaats van branden maar het allerergste ik zie de foto,s niet meer die al op de cd stonden maar krijg steed dat er nog foto,s in de wachtrij staan om te branden.
Ik weet het echt nu niet meer ik had vele kostbare foto,s op de cd staan maar krijg ook die geselecteerde foto,s niet meer weg die in de wacht staan.
Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek heb staan zo wel sorry voor het ongemak.
Ik ben even een uurtje of twee weg maar ik hoop dat als ik kijk misschien iemand een oplossing weer maar ik vrees het ergste voor mijn foto,s.

Hele fijne dag
Groetjes Anitaxxx
 
Waarom niet een leeg CD'tje erin gedaan en "ja" antwoorden op die vraag. Waarschijnlijk staan je foto's tijdelijk op je harde schijf en wil XP ze weer terugschrijven (branden) naar CD.
Joop
 
Na twee dagen zoeken en de raad opgevolgt te hebben van de aangeboden linken ben ik er niet in geslaagd de foto,s terug te vinden.
Het blijft voor mij een compleet raadsel waar ze zijn gebleven want je kan niet zomaar dingen verwijderen de pc vraagt ten aller tijden of ik het zeker weet dat ik ze wil verwijderen maar dat is niet gevraagd maar toch zijn ze weg.
Ik ga verder niet meer tobben het leed is geschied ik heb alles geprobeerd bij zoeken en de linken en alle mappen na gekeken zonder resultaat.
Het gekke is ik heb maar het idee dat ze toch nog op die cd staan ook al geeft hij ze niet aan.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor het mee denken.

Een hele fijne avond
Groetjes Anitaxxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan