Help, mijn internet explorer 7.0 slaat de geschiedenisdatum niet op!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zuzuu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuzuu

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Help, mijn internet explorer 7.0 slaat de geschiedenisdatum niet op!

Voorbeeld.

Ik surf naar www.startpagina.nl om 13.56

Als ik in de avond om 23:57 mijn internet explorer open doe en ik klik rechtermuisknop en eigenschappen op de geschiedes www.startpagina.nl en dan moet er staan: laatst geopend: 13:56.. Maar in plaats daarvan staat er 23:57!! Terwijl ik er niet eens in ben gegaan!

HELP ME AUB is er iemand die weet wat ik moet doen??

BEDANKT!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf IE6, maar ik denk dat het in IE7 op dezelfde manier werkt:
(zie bijlage).

Ik denk dat als je daar instelt "Bij elk bezoek aan een pagina" (dus niet "Automatisch", "Nooit" of "Als Internet Explorer wordt gestart"), dat je dan van je probleem verlost zou kunnen zijn.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• laatste_versies_paginas.JPG
    laatste_versies_paginas.JPG
    97 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Wat is je ongerustheid? De webadressen in Geschiedenis maken het gemakkelijk om er naar terug te gaan als je vergeten bent ze in je Favorieten te zetten.

NB: Die controle op een nieuwe versie, is bedoeld voor de kopie van een webpagina in de Tijdelijke Internetbestanden.

Dan moet je de geschiedenis datum niet op nul dagen staan zo als bij mij, maar ik maak regelmatig een backup.

Mmja...ik heb ingesteld 2 dagen onthouden, soms is het wel handig. Ik maak er eigenlijk zeer zelden gebruik van.
Maar mijn Favorieten staan wel helemaal vol met mappen. :)

Wat is je ongerustheid? De webadressen in Geschiedenis maken het gemakkelijk om er naar terug te gaan als je vergeten bent ze in je Favorieten te zetten.

NB: Die controle op een nieuwe versie, is bedoeld voor de kopie van een webpagina in de Tijdelijke Internetbestanden.

Mijn ongerustheid heeft te maken met mijn kleine broertje, hij opent soms mijn computer als ik niet thuis ben en hij probeert te internetten maar het lukt hem niet.

En hij weet dan niet hoe je de pc moet afsluiten, hij drukt gewoon één keer op de aan/uit schakelaar, maar dat werkt niet hé!:confused:

Dan heb je de geschiedenis.. IK wil dan graag weten HOE LANG mijn pc aan is geweest, hoeveel elektriciteit is verspilt! Dat is mijn ongerustheid.. en ik heb nog steeds geen oplossing.:confused: :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan